ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اطلاعیه فدراسیون کشتی درباره ادعای شاه مجازی مازندران


به گزارش خبرگزای تسنیم، در اطلاعیه فدراسیون کشتی درباره فردی که خود را شاه مجازی مازندران معرفی کرده بود، آمده است:

کشتی ورزش ملی کشور ریشه در سنت, فرهنگ و آیین مردم دارد و دلبستگی دیرینه‌ای بین مردم و پرافتخارترین رشته ورزشی ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک وجود دارد.

متاسفانه شاهد آن هستیم که بعضاً برخی رسانه‌ها بدون آشنایی با جایگاه این رشته ملی صرفا به استناد مصاحبه یک بزهکار اجتماعی که هیچ گونه سندیتی برای صحبت‌های خود ندارد، به‌راحتی دوبنده مقدس تیم ملی را بر تن یک فرد متقلب نموده و برای پر ببینده کردن خبر خود جایگاه ورزش ملی کشور را نادیده می‌گیرند.

لذا ضمن درخواست از تمامی رسانه‌ها برای حفظ جایگاه ورزش کشتی برای آخرین بار به تمامی عوامل رسانه‌ای مرتبط با این اخبار متذکر می‌گردد جایگاه ورزش ملی کشور را در نظر بگیرند.

بدیهی است در صورت تکرار این موارد در تمامی موارد جهت دفاع از کیان جامعه پرافتخار کشتی از مراجع ذیصلاح پیگیری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
درگیری در فدراسیون کشتی