ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست دوباره کي‌روش براي برگزاري اردو


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 15:35

درخواست دوباره کي‌روش براي برگزاري اردو

خبرآنلاين/ کارلوس کروش سرمربي تيم ملي باز هم از فدراسيون فوتبال درخواست کرد تا زمينه را براي برگزاري اردوي تيم ملي در دبي فراهم کند.
از آنجا که تيم ملي در تهران زمين درست و حسابي ندارد و فدراسيون هم اقدامي براي ترميم زمين کمپ نکرده است، خبرهاي رسيده حکايت از آن دارد که کروش از فدراسيون درخواست کرده تا در دي ماه اردويي براي ايران در دبي برگزار کند. کارلوس کروش خواهان اردويي 11 روزه در دبي بوده است اما فدراسيون هنوز برگزاري آن را قطعي نکرده است. سرمربي تيم ملي در آخرين جلسه اي که با علي کفاشيان داشت از او خواست تا تيم ملي از روز 4 تا 15 ژانويه(14 تا 25 دي ماه) در دبي اردويي برگزار کند. رئيس هم گفت تلاش مي کند تا زمينه را فراهم کند.
البته هنوز جزئيات زيادي درباره اين اردو اعلام نشده اما گفته مي شود تيم ملي در دي ماه فيفا دي پيشرو دارد و ايران مي خواهد از فرصت استفاده کرد و بازي دوستانه برگزار کند. کفاشيان هم در نامه اي به باشگاه ايرانيان دبي از آنها خواسته تا زمينه را براي برگزاري اردو در دي ماه فراهم کنند و قرار است هماهنگي هاي لازم بين دو طرف انجام شود. البته نکته اينجاست که اماراتي ها به هيچ وجه از بازي هاي تيم ملي ميزباني نخواهند کرد.
پس از انتخابات آتي کنفدراسيون فوتبال آسيا، مشکلات بين ايران و امارات اوج گرفت. کفاشيان به يوسف سرکال رئيس فدراسيون فوتبال امارات قول داده بود در انتخابات رياست afc به او راي دهد. در انتخابات سرکال فکر مي کرد کفاشيان به او راي داده اما پس از بررسي آرا مشخص شد رئيس به شيخ سلمان راي داده است! پس از آن بود که حتي باشگاههاي اماراتي هم از ميزباني تمرينات تيم ملي سرباز زدند. تيم ملي در دبي فقط بايد در باشگاه ايرانيان تمرين کند و بعيد به نظر مي رسد ورزشگاهي از بازي دوستانه ايران ميزباني کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمام شدن کنسرت محسن یگانه و درخواست دوباره اجرای آهنگ