سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه سرنشین قایق موتوری در آب های هرمزگان نجات یافتند


به گزارش روز دوشنبه واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اسماعیل مکی زاده افزود: ماموران شناور ناجی در ماموریت گشت و پایش دریایی در مسیر بندر شهید حقانی به جزیره قشم در منطقه ای خارج از مسیر اصلی ترددهای دریایی، یک قایق موتوری مشاهده کردند.
وی ادامه داد: با وجود اعلام هشدار در خصوص شرایط نامساعد جوی، هیچ یک از سرنشینان این قایق به جلیقه نجات و تجهیزات ایمنی مجهز نبودند و به ابزارهای مخابراتی برای اعلام اضطرار و اطلاع رسانی وضعیت خود، دسترسی نداشتند.
رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به خطر تردد دریایی با قایق های موتوری در شرایط توفانی، گفت: چنین شناورهایی فقط در شرایط مساعد جوی و تا فاصله دو مایلی از ساحل مجاز به تردد هستند.
مکی زاده گفت: نجات یافتگان این شناور پس از پایان عملیات، به بندر شهید ذاکری قشم منتقل شدند.
وی با تاکید بر اینکه مردم منطقه و گردشگران نباید از شناورهای غیرمجاز برای تردد استفاده کنند، از دریانوردان نیز خواست تا هشدارهای اعلام شده از سوی این اداره کل را جدی بگیرند و در زمان مساعد جوی و در محدوده مجاز تردد کنند.
7195/6048/2090/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خطا در به آب اندازی قایق نجات حامل سرنشین