سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وبگاه زیرو هج: ایران در آخرین دور از تحقیر اوباما تصاویر دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی را منتشر ساخت


وبگاه زیرو هج: ایران در آخرین دور از تحقیر اوباما تصاویر دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی را منتشر ساختفارس/ وبگاه آمریکایی در تحلیلی نوشت: ایران با نمایش تصاویر دستگیری ۱۰ تفنگدار‌آمریکایی ، اوباما را تحقیر کرد.

وبگاه آمریکایی «زیرو هج» که معمولا نگاه انتقادی به سیاست‌های آمریکا دارد، در تحلیلی نوشت: ایران با نمایش تصاویر دستگیری 10 تفنگدار‌ آمریکایی ، اوباما را تحقیر کرد.

بر اساس این گزارش، درست لحظاتی قبل از آخرین سخنرانی سالیانه اوباما ریس جمهور آمریکا در کنگره ، وی آخرین شکست مفتضحانه خود در سیاست خارجی را در حولی ظهر به وقت محلی هنگامی خورد که ایران تصاویر دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی که وارد قلمروی آبی این کشور شده بودند ، منتشر ساخت.

در حالی که اوباما در این سخنرانی از بیان این موضوع طفره رفت ، اما این رسوایی و دلایل آزاد سازی نظامیان تنها بعد از سخنرانی نیز به نظر می‌رسد، مسکوت بماند.

زیرو هج در خاتمه با نمایش تصویر مخابره شده از رویداد نوشت: هرچند که ابهاماتی در نیات ایران در این زمینه وجود دارد اما شک‌ها هنگامی برطرف شدند که تلویزیون دولتی ایران نه تنها تصاویر ۱۰نظامی دستگیر شده بلکه دستگیری و تصرف قایق‌ها و سلاح‌هایشان را نمایش داد .


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مقایسه ارتش ایران و آمریکا توسط یک تفنگدار آمریکایی