سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كودكان پدر شكنجه گر به آغوش مادر بازخواهند گشت/آموزش و پرورش غیبت كودكان را پیگیری كند


بانوی مشهدی و دختران 6 و هشت ساله اش توسط همسر معتادش از دوم فرودین به مدت 21 روز شكنجه شدند.
حبیب الله مسعودی فرید روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بسیاری از كشورها، تعداد زیادی مددكار اجتماعی و مددكار تخصصی در مدرسه فعالیت می كنند؛ این افراد دوره های خاص را آموزش دیده اند و اگر كودكی در مدرسه غیبت كند از طریق پیامك به والدین كودك اطلاع رسانی می شود و در مرحله بعد مددكار مربوطه ، پیگیری های لازم را انجام می دهد.
وی تاكید كرد: آموزش و پرورش باید بحث بازمانده های از تحصیل را خیلی جدی بگیرد؛ بخش مشاوره و مددكاری اجتماعی در آموزش و پرورش باید راه اندازی شود و جدی تر گرفته شود.
وی تصریح كرد: مدارس باید از قالب سنتی بیرون بیایند و بیش از گذشته به مسائل مددكاری و پرورشی اهمیت دهند؛ جای بخش مددكاری در مدارس خالی است و روانشناسی و مشاوره در مدارس باید خیلی جدی تر از آنچه كه هست به آن توجه شود.

**دختركان اعظم به آغوش مادر بازمی گردند
معاون سازمان بهزیستی گفت: این زن اكنون مرخص شده است و در منزل یكی از آشنایان خود به سر می برد؛ طبق آخرین گزارشات، كودكان نیز در مراكز بهزیستی نگهداری می شوند و تقریبا هر روز مادرشان را می بینند و هدف ما این است كه این بچه ها نزد مادر بازگردند.
وی در عین حال اظهار كرد كه در زمان حاضر مادر به شرایط لازم جسمی و روانی نرسیده است و همچنین ضروری است كارهای مددكاری بیشتری برای كودكان صورت گیرد اما نگاه آینده ما این است كه حتما این كودكان كنار مادرشان باشند.
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی كشور گفت: هنگامی كه كودكان نزد مادر بازگردند، خدمات مددكاری و روانشناسی حمایتی بهزیستی ادامه می یابد تا این كودكان زندگی بهتری داشته باشند.
مسعودی فرید یادآور شد: در همه مراكز شبه خانواده ، هم مددكار و هم روانشناس وجود دارد كه برای كودكان پرونده تشكیل می دهد و هركدام برنامه كمكی خود را دارند .
پدر شكنجه گر به شیشه و كریستال اعتیاد داشته و گفته می شود كه اجازه نمی داده است تا كودكانش به مدرسه بروند.
اجتمام(4)**9185**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همه كودكان نیاز به حمایت دارند اما كودكان سرطانی...