سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واحد نجف‌آباد، ایستگاه آخر ممیزی رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد است


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد، مجتبی علوی فاضل در بازدید از دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد گفت: در حقیقت این واحد و برخی دیگر از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رقبای اصلی دانشگاه‌های دولتی هستند و حتی در بسیاری از موارد از دانشگاه‌های دولتی پیشی گرفته‌اند.

وی افزود: این واحدها جز افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی هستند که به قطع با زحمات و فعالیت شبانه‌روزی مدیران دلسوز، تلاش کارکنان و اساتید زحمت‌کش و حمایت بی‌دریغ خانواده‌ها به این جایگاه رسیده‌اند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: واحد نجف‌آباد الگوی توسعه پایدار برای تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

علوی فاضل با اشاره به بررسی رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی واحد نجف‌آباد بیان داشت: همانطور که انتظار می‌رفت نتیجه ارزیابی رشته‌های موجود در واحد نجف‌آباد بسیار خوب بود و تمامی رشته‌هایی که در آن پذیرش دانشجو صورت گرفته مورد تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی ادامه داد: این دانشگاه در گذشته هم نشان داده بود که از نظر امکانات، تجهیزات و فضای آموزشی استانداردهای لازم را دارد و بررسی‌های کارشناسانه امروز نشان داد که وضعیت واحد نجف‌آباد از نظر علمی و اعضای هیئت علمی هم بسیار مطلوب است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پایان بررسی رشته‌های تحصیلی موجود در واحد نجف‌آباد اعلام کرد: با پایان یافتن ممیزی رشته‌های این واحد، کار ممیزی کل رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی پایان یافته است.

علوی فاضل همچنین با اعلام اینکه در طول انجام این بررسی‌ها مجموعا شش هزار و 500 رشته محل تحصیلات تکمیلی در 31 استان و دو واحد جامع مستقل نجف‌آباد و علوم و تحقیقات مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: برای انجام این کار مهم در مجموع سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.

وی بدست آوردن شاخص‌هایی نظیر داشتن شرکت‌های دانش‌بنیان، وجود امکانات تحقیقاتی و پژوهشی، وجود آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجهز و پیشرفته، تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، چاپ و میزان ارجاع به مقالات و تعداد اعضای هیئت علمی را به عنوان شرایط احراز عنوان جامع مستقل خواند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امتیاز جامع مستقل برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی به واحدهای نجف‌آباد و علوم تحقیقات تهران داده شده است و اکنون 31 دانشگاه آزاد اسلامی استان و دو واحد جامع مستقل وجود دارد که برای این دو واحد از نظر ساختار تشکیلاتی همه اختیارات و استقلال عملی که دانشگاه‌های استان دارند، تعریف شده است.

انتهای پیام/63058/ل30/


ویدیو مرتبط :
معرفی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد