سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوگل روزانه دو میلیون درخواست برای حذف لینک شامل محتوای غیرقانونی دریافت می کند


گوگل روزانه دو میلیون درخواست برای حذف لینک شامل محتوای غیرقانونی دریافت می کند

گوگل به تازگی گزارش تازه ای تحت عنوان «شفاف سازی» را منتشر نموده و در آن برخی جزییات را برای عموم عنوان کرده است. در گزارش یاد شده آمده که گوگل به شکل روزانه بیش از ۲ میلیون درخواست را پیگیری می کند؛ درخواست هایی که از سوی صاحبان محتوا ارسال شده و از گوگل می خواهند که لینک های شامل محتوای سرقت شده را از موتور جستجوی خود حذف کند.

در این میان یکی از ترکرهای بزرگ تورنت به نام «TorrentFreak» خبر می دهد که در ماه گذشته ۶۵ میلیون درخواست از ۵۶۰۹ صاحب محتوا دریافت کرده که از آن خواسته شده تا محتوای سرقت شده را از پایگاه اینترنتی خود حذف کنند. TorrentFreak در واقع با سپری کردن هر دقیقه، ۱۵۰۰ درخواست حذف محتوا از سوی ناشران یا صاحبان کپی رایت دریافت می کند.

در میان افراد یا شرکت هایی که بیشترین درخواست حذف لینک یا محتوا را داشته اند نیز نام یک شرکت به نام Degban دیده می شود؛ یک کمپانی که در نشر موسیقی فعالیت کرده و اصالتی انگلیسی دارد.

البته باید اشاره کرد که اکنون الگوریتم جستجوی گوگل هوشمندتر از پیش شده و وب سایت هایی که محتوای دارندگان کپی رایت را به صورت غیر قانونی نمایش می دهند را تا حدی نادیده می گیرد. با این حال، در زمانه کنونی به نظر می رسد که تنها راه برای ناشران بزرگ همان ارسال درخواست برای حذف لینک از نتایج جستجو باشد.

منبع: TheNextWeb

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیاینترنتتکنولوٰژیگوگلنتایج گوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
پنالتی گوگل حذف شدن آدرس شما از گوگل و دریافت اخطار نیست!