سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه امن‌ترین و سالم‌ترین محتوا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی برای خانواده‌ها


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد خراسانی‌زاده در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان نمایشگاه گفت: سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در پی این است که بتواند در میان فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، هم‌افزایی و انسجام‌بخشی ایجاد کند و همچنین به عموم مردم اطلاع‌رسانی و خدمات ارائه کند.

سخنگوی سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی افزود: بخش دیگری از اهداف و رویکرد این نمایشگاه، پاسخ به نیاز خانواده‌های ایران اسلامی با هر نگاه و سبک زندگی است که دغدغه زیست در فضای مجازی را دارند.

وی ادامه داد: در اینجا بهترین، امن‌ترین و سالم‌ترین محتوا را می‌توان پیدا کرد و این نمایشگاه توانسته است جای برخی از نمایشگاه‌های مشابه که قبل از این برگزار می‌شد را نیز بگیرد.

خراسانی‌زاده با اشاره به اینکه نمایشگاه هر روز از 10 صبح تا ساعت 20 پذیرای عموم مردم است، گفت: در این نمایشگاه بخش‌های مختلفی از قبیل رسانه‌های برخط، کودک و نوجوان، پویانمایی و بازی‌های رایانه‌ای و فناوری اطلاعات و تلفن همراه وجود دارد.

به گزارش فارس، سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تا 27 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری در بوستان گفت‌وگو ادامه دارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/XF4VZO


ویدیو مرتبط :
دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی