سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وضعیت اشتغال در کشور نگران‌کننده است/حقوق چند میلیونی شرکت‌های دولتی به برخی افراد مدیریت شود


جلیل جعفری نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از وجود رکود و بیکاری در کشور گفت: امروزه بیکاری جوانان به ویژه در میان قشر تحصیل‌کرده به مهمترین مشکل کشور تبدیل شده که نه بخش دولتی نسبت به جذب نیرو اقدام می‌کند و نه بخش خصوصی چراکه به دلیل مشکلات موجود بر سر راه فعالیت این بخش قادر به ایجاد اشتغال در کشور است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال نه‌تنها حمایت نمی‌شوند بلکه با موانع و مشکلات زیاد و پیچ و خم‌های اداری مواجه هستند که این مشکلات آنان را از سرمایه‌گذاری و فعالیت دلسرد می‌کند.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرایط امروز اشتغال در کشور نگران‌کننده است و حتی تحصیل‌کردگان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز با مشکل اشتغال مواجه هستند و دستگاه‌های دولتی فضا را برای پذیرش جوانان تحصیلکرده بسته‌اند.

جعفری با انتقاد از پرداخت برخی حقوق‌های چند میلیونی در بعضی از شرکتهای دولتی خاطرنشان کرد: این حقوق‌ها بعضا به گونه‌ای است که با حقوق پرداختی برای یک نفر می‌توان برای سه نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پرداخت این گونه حقوق‌ها باید حد و حسابی داشته باشد و اگر مشکلی در بحث اقتصادی هست برای همه باشد نه اینکه برخی مشکلی نداشته باشند و سهم برخی دیگر بیکاری و مشکلات اقتصادی باشد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: خانواده‌هایی هستند که هیچ گونه درآمدی ندارند و شبها گرسنه می‌خوابند و این مسأله در شهرستان‌ها به دلیل نبود کار بیشتر مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YVR2E5


ویدیو مرتبط :
‫وضعیت نگران کننده قیمت‬‎