فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داریوش مهرجویی پس از تماشای نسخه بازسازی شده فیلم گاو: شگفت‌زده شدم


داریوش مهرجویی كارگردان پیشكسوت سینمای ایران كه برای دیدن فیلم «موج نو» ساخته احمد طالبی نژاد به پردیس جشنواره جهانی فیلم فجر آمده بود در جمع خبرنگاران اظهار كرد: دیدن نسخه بازسازی شده «گاو» حس و حال خوبی داشت مشخص است زحمت زیادی برای آن كشید شده است و براین شگفت انگیز بود.
به گزارش ایرنا، در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر گالری از عكس های فیلم «گاو» نیز برای علاقه مندان به نمایش در آمده است كه مهرجویی درباره آن توضیح داد: قطعات زیبایی از فیلم انتخاب شده بود، این نشان می‌دهد عكاس های ما در عكاسی به نوعی از خود تصویر ها عقب تر هستند و تصاویر فیلم از عكس‌ها گویاتر است.
وی در پاسخ به این سوال كه جشنواره جهانی فیلم فجر چقدر به سینمای ایران كمك می كند، نیز گفت: آنچه اتفاق افتاده واقعه‌ای خاص است، اما باید سعی كنید بیشتر به فیلم ها بپردازید، فیلم‌های مطرح دنیا را نشان بدهید.
كارگردان فیلم نارنجی پوش تاكید كرد: در برنامه زنده‌ای كه شب ها از تلویزیون پخش می‌شود بهتر است به جای گفت و گو، فیلم‌های جشنواره نمایش داده شوند.
مهرجویی درباره تازه ترین فعالیت خود در سینما و ساخت فیلم سنتوری مرد پاییزی (سنتوری2) نیز، خاطر نشان كرد: به دنبال سرمایه گذار هستیم كه اگر پیدا شود حتما آن را خواهیم ساخت.
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا ششم اردیبهشت ماه به دبیری رضا میركریمی در پردیس چارسو برگزار می‌شود.
شبك**فراهنگ**9246** 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم گاو اثر به یاد ماندنی داریوش مهرجویی