سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پروتکل انتقال محکومان به حبس بین ایران و ترکمنستان به تصویب رسید


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی امروز مجلس، کلیات و جزئیات لایحه پروتکل(تشریفات) انتقال محکومان به حبس الحاقی به موافقت‌نامه معاضدت قضایی متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان را پس از بحث و بررسی، تصویب کردند.

وکلای ملت کلیات این لایحه را با 138 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع و ماده واحده آن را با 122 رأی موافق، یک رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن مجلس مصوب کردند.

براساس این مصوبه مجلس، مقرر شد تشریفات(پروتکل) انتقال محکومان به حبس الحاقی به موافقت‌نامه معاضدت قضایی متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان مشتمل بر یک مقدمه و 18 ماده تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلیات لایحۀ بودجۀ 1394 به تصویب رسید