بهترین و بدترین اتفاقات رخ داده در اسکار!


بهترین و بدترین اتفاقات رخ داده در اسکار! سیمرغ/ قصد داریم به بررسی بهترین و بدترین اتفاقاتی که در مراسم اسکار رخ داده است, بپردازیم. با ما همراه شوید تا به بیان جزئیاتی از اتفاقات اسکار بپردازیم
مراسم اسکار روز گذشته برگزار شد و مطمئنا حواشی زیادی داشته است.
در ادامه به بیان بهترین و بدترین اتفاقاتی که در مراسم اسکار رخ داده است, می پردازیم.

* صحبت های تاثیر گذار کریس راک درباره نژاد پرستی
کریس راک مجری اسکار, در ابتدا قبل از شروع برنامه صحبت های خاصی انجام داد.
او هالیوود را به نژادپرستی متهم کرد و خواست که هالیوود با رنگین پوستان برخورد مهربان تری داشته باشد. او حتی گفت تصمیم داشته که این مراسم را تحریم کند اما سرانجام پشیمان شده است.

* برنده شدن لئوناردو دی کاپریو
مطمئنا خیلی ها منتظر بودند تا ببینند بالاخره دی کاپریو پس از 5 بار نامزد اسکار شدن, آیا این بار جایزه اسکار را می گیرد یا خیر؟ شاید بخاطر همین موضوع بود که پس از برنده شدن دی کاپریو, حاضرین در مراسم او را به مدت 1 دقیقه تشویق کردند!

* دختران پیش آهنگ کوکی فروش
کریس راک کار جالبی انجام داد و کمک کرد که دختران پیش آهنگ کلوچه (کوکی) بفروشند و پول خوبی بدست بیاورند اما این کار هیچ حرکت اصولی نبوده و کمک خاصی به آنها نخواهد کرد.

* برنده شدن سام اسمیت
مطمئنا سام اسمیت صدای زیبایی دارد و ترانه خوبی برای فیلم جیمز باند ساخته است اما خیلی ها معتقدند که حق لیدی گاگا بود که امسال جایزه اسکار را برای بهترین ترانه فیلم بدست آورد

* شوخی کستاخانه مجری اسکار با کودکان آسیایی
در بخشی از برنامه کریس راک چند کودک آسیایی را که کیف در دست داشتند به عنوان بانکدار برروی صحنه آورد و از حضار خواست به این کودکان خوش آمد بگویند. او گفت که اسیایی ها سختکوش ترین افرادشان را برای ما فرستاده اند!
اگر کسی از شوخی های من ناراحت شده است با گوشی موبایلش که توسط همین کودکان ساخته می شود (!) ناراحتی اش را در توئیتر اعلام کند!
این صحبت ها درحالی مطرح شد که کریس راک در ابتدای مراسم درمورد نژادپرستی صحبت هایی انجام داده بود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سیمرغ


ویدیو مرتبط :
اتفاقات عجیبی که در دنیا رخ داده!!!!!!