فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ خواستگار کينه‌جو، مراسم نامزدي دختر را به‌ هم زد


فارس/ خواستگار کينه‌جو که اقدام به انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان در فضاي مجازي کرده بود توسط پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: در پي انتشار تصاوير خانمي جوان در شبکه‌هاي اجتماعي تيمي از کارشناسان پليس فتا براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ جواد جهانشيري گفت: در بررسي اظهارات شاکي مشخص شد فردي ناشناس با انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي و نشر اکاذيب باعث برهم خوردن نامزدي وي شده است.

سرهنگ جهانشيري افزود: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني عامل انتشار تصاوير و مطالب کذب را در يکي از استان‌هاي جنوبي کشور شناسايي کردند.

رئيس پليس فتا خراسان رضوي ادامه داد: کارشناسان پليس فتا متهم را با اخذ نيابت قضايي دستگير کرده و در مواجهه با شاکي متوجه شدند که اين فرد خواستگار سابق دختر جوان بوده است.

وي افزود: متهم در مواجهه با ادله ديجيتالي لب به اعتراف گشود و با ندامت از اقدام مجرمانه‌اش اظهار داشت :چند سال پيش با هم همسايه بوديم و رفت و آمد خانوادگي داشتيم که پس از چند مرحله خواستگاري و جواب رد از سوي پدر اين دختر جوان و اطلاع از ازدواج وي با فردي ديگر، براي برهم زدن اين ازدواج تعدادي از عکس‌هاي خصوصي شاکي را در شبکه‌هاي اجتماعي با مطالب کذب منتشر کردم.

سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به مقام قضايي به شهروندان توصيه کرد: از نگهداري تصاوير شخصي و خانوادگي خود در گوشي‌هاي تلفن همراه و رايانه خودداري کرده و به هيچ عنوان گوشي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و همواره از کدهاي امنيتي براي جلوگيري از سرکشي افراد غيرمجاز در گوشي‌هاي خود استفاده کنند.

وي خاطر نشان کرد: فضاي سايبري مکاني براي عقده گشايي و کينه جويي نيست و هيچ ردپايي از چشم تيزبين پليس فتا دور نخواهد ماند، هر کسي که به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتک حيثيت در محيط مجازي کند بر اساس قانون جرائم رايانه‌اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محکوم مي‌شود.


ویدیو مرتبط :
هانیه توسلی: تا امروز فقط یک خواستگار داشتم که آن هم جو