پژمان بازغی: شانس دریافت سیمرغ مردمی فیلم «بارکد» بالا است


پژمان بازغی: شانس دریافت سیمرغ مردمی فیلم «بارکد» بالا است باشگاه خبرنگاران/ پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ویژگی‌های فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی که امسال در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: «بارکد» فیلمی جذاب و متفاوت است که می‌تواند مورد توجه عموم قرار گیرد. البته خودم یک فریم از آن را ندیدم و برای دیدن آن لحظه شماری می‌کنم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا «بارکد» در بخش‌های مختلف شانس گرفتن سیمرغ را دارد، بیان کرد:‌ به نظرم شانس گرفتن سیمرغ مردمی را تا حد زیادی دارد، بالاخره تفاوت این فیلم با دیگر آثار کیایی بسیار مشهود است چرا که تیم «بارکد» افرادی هستند که قبلا با هم کار کردند و تا حد بالایی و هماهنگ هستند از طرفی بخش‌های مختلف فیلم از حرفه ای‌ها استفاده شده که به موفقیت آن کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد: رگه‌های طنز بسیار خوبی را در «بارکد» خواهید دید و شک نکنید یکی از فیلم‌های مورد استقبال جشنواره خواهد شد.
بازغی در مورد تعدد جشنواره ها به عناوین مختلف گفت: ما غیر از جشنواره فیلم فجر، جشنواره عمار، حقیقت مقاومت و... نیز داریم اما با وجود همه آن‌ها به اعتقاد هم باز هم کمبود جشنواره داریم و اگر 200 عدد هم باشد باز هم کم است.
وی در خصوص پویاترشدن جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: اگر رقابتی جشنواره افزایش پیدا کند انگیزه‌های فیلمسازی هم بیشتر می‌شود درنتیجه جشنواره خواهد بود.
بازغی در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود فعالیت‌های فراوان شما در عرصه سینما هنوز سیمرغ نگرفتید بیان کرد: تا به امروز سیمرغ روزی ما نبوده و فعلا چاره‌ای نیست ان‌شاالله که خواهم گرفت.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
گفت گو با پژمان بازغی برای نقش آفرینی در فیلم ناهید