علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فریدون‌شهر اصفهان ۱۷ درجه زیر صفر/ برف تهران تا شب قطع می‌شود


احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سردترین نقاط ایران طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: شهرستان فریدون شهر اصفهان با دمای ۱۷ درجه زیر صفر سردترین شهرستان کشور و کرمانشاه با دمای ۸ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

به گزارش مهر، امروز سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال است که پیامد آن ابرناکی، بارش باران و برف، در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید اما موقتی است.

در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مناطق یاد شده کاهش دید به علت مه و کولاک برف رخ خواهد داد که هموطنان باید تمهیدات لازم را برای سفر در این مناطق اتخاذ کنند.

فردا سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است و از اواخر وقت فردا با خروج سامانه بارشی در غالب مناطق کشور توده هوای سرد و خشک استقرار یافته و تا اواخر هفته ماندگار خواهد بود.

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، شمال اصفهان، قم، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی است. امروز و فردا خلیج فارس و تنگه هرمز و فردا دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه دریای خزر مواج است.

بارش برف تا امروز بعد از ظهر در تهران ادامه دارد و از اواخر وقت امروز این بارش‌ها تضعیف می‌شود و تا آخر هفته نیز هیچ بارشی در تهران نخواهیم داشت. فقط در برخی از مناطق استان تهران وزش باد شدید پیش بینی شده است و هوا سردتر خواهد شد.

در حال حاضر ایلام با دمای منفی ۹ و بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌های ایران هستند.


ویدیو مرتبط :
بارش برف در اصفهان ۱۷ دی ۹۲ ... بعد از چندین سال ...