سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شوهانی: آمریکا قافیه را در سوریه باخت


شوهانی: آمریکا قافیه را در سوریه باختخانه ملت/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا قافیه را در سوریه باخت گفت: آمریکا مجبور است که به خواسته جامعه جهانی و به خصوص کشورهای صاحب نقش در سوریه مانند روسیه و ایران تن بدهد چون معادلات میدانی به نفع بشار اسد است.

احمد شوهانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اینکه جان کری در مذاکرات ژنو هیچگونه تضمینی را مخالفان بشار اسد نداده است، اظهار داشت: آمریکا از وضعیت گذشته خود عبور کرده و نمی تواند بر حذف بشار اسد اصرار داشته باشد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالفان اسد که اسلحه در دست دارند و در گشذته نیز مسلح بودند، به دنبال حذف بشار اسد بوده و هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه داد: آمریکا و مخالفان منطقه ای حکومت سوریه به دنبال حذف بشار اسد بودند ولی معادلات میدانی در حال حاضر به نفع بشار اسد رقم خورده است.

شوهانی با بیان اینکه حضور روسیه در معادلات میدانی سوریه بسیار مفید بوده است، گفت: غربی ها متوجه شده اند که هر چقدر زمان بگذرد، وضعیت به ضرر آمریکا می شود.

وی با بیان اینکه آمریکا در وضعیت فعلی قافیه را باخته است، تصریح کرد: آمریکا در وضعیت فعلی شاید تنها بتواند امتیازات کوچکی را بگیرد ولی در آینده این امتیازات را نیز از دست خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا مجبور است که به خواسته جامعه جهانی و به خصوص کشورهای صاحب نقش در سوریه مانند روسیه و ایران تن بدهد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر انتخاباتی در سوریه قرار است که برگزار شود باید شار اسد نیز حضور داشته باشد ولی افرادی که دستشان به خون مردم آلوده شده، حق حضور در این انتخابات را ندارند.

منبع: خانه ملت


ویدیو مرتبط :
حملات ایرانیان در فضای مجازی بعد از باخت آمریکا