سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه ی لاین برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی شد


برنامه ی لاین برای کاربران ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی شد

برنامه ی محبوب لاین که به عنوان یکی از جایگزین های احتمالی برای تلگرام در صورت مسدود شدن شناخته می شود، برای ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی جدید دریافت کرده است که مشکلات مربوط به آن را حل می کند. این به روز رسانی جدید در استور ویندوز فون نیز مشاهده می شود، اما به نظر می رسد انجام آن ضروری باشد.

وین فون/ برنامه ی محبوب لاین که به عنوان یکی از جایگزین های احتمالی برای تلگرام در صورت مسدود شدن شناخته می شود، برای ویندوز ۱۰ موبایل به روز رسانی جدید دریافت کرده است که مشکلات مربوط به آن را حل می کند. این به روز رسانی جدید در استور ویندوز فون نیز مشاهده می شود، اما به نظر می رسد انجام آن ضروری باشد.

دقایقی پیش لاین به روز رسانی جدیدی دریافت کرد که این برنامه را به نسخه ی ۴.۳.۰.۷۰۱ ارتقا می دهد. لاین در خصوص این به روز رسانی توضیح می دهد که شامل رفع مشکلات برنامه برای باگ های مرتبط در ویندوز ۱۰ می شود. لاین اضافه می کند که این تغییرات مربوط به ویندوز ۱۰ هستند و کاربران ویندوز فون ۸ یا ویندوز فون ۸.۱ نیازی به آپدیت لاین خود ندارند، چراکه در واقع تغییر خاصی برای نسخه ی ویندوز فون اعمال نشده است.

اگر شما هم از لاین در ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می کنید، می توانید آپدیت جدید را از طریق لینک زیر دریافت کنید و نظر خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید. همچنین اگر شما متوجه تغییر خاصی در نسخه ی جدید لاین ویندوز ۱۰ موبایل شدید نیز حتما آن را با ما در میان بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نخستین برنامه ی پورت شده از اندروید به ویندوز ۱۰ موبایل