ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلیچ: استقلال خوش‌شانس بود که 8 تایی نشد/ پرسپولیس قهرمان می‌شود


وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال گفت: در چند سال اخیر چنین بازی ندیده بودیم. بعد از مدت‌ها توانستیم یک بازی خوب و دلچسب در دربی ببینیم. پرسپولیس در این بازی ایده‌ال بازی کرد و هر 11 نفر سرخپوشان بی‌نقص بودند.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم استقلال را شکست می‌دهیم اما تصورش را هم نمی‌کردیم که 4 گل به استقلال بزنیم. البته اگر پنالتی مهدی طارمی خراب نشده بود استقلال 8 گل می‌خورد. استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند که 8 تایی نشدند. خدا استقلالی‌ها را دوست داشت که نگذاشت بیشتر اذیت شوند.

قلیچ تصریح کرد: استقلال در دربی 82 یک تیم به هم ریخته بود. یک تیم بهم ریخته که هیچ چیز در این تیم سر جایش نبود. بر عکس در پرسپولیس همه بازیکنان برای این بازی به خوبی انتخاب شده بودند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در مورد گل‌هایی که استقلال خورد، گفت: رحمتی روی دو گل اشتباه کرد با این حال اگر او درون دروازه نبود شاید استقلال 8 تایی می‌شد.

وی در مورد راز موفقیت پرسپولیس گفت: برانکو به خوبی تیم را جمع کرد. حاشیه‌های پرسپولیس را کنترل و تیم خوبی را برای لیگ برتر آماده کرد. قبلا هم از برانکو تشکر کرده بودم. امیدوارم او با قهرمانی مزد زحماتش را در پرسپولیس بگیرد و شک نکنید پرسپولیس قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
4 تایی شدن پرسپولیس توسط استقلال