برخورد قاطع با پدیده «قانون‌خواری»


نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ی قزوین گفت: امروز متخلفان با «قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، سردار «مهدی محمودی»، فرمانده‌ی انتظامی استان قزوین با حضور در دفتر نماینده‌ی ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم عابدینی»، نماینده‌ی ولی‌فقیه در این دیدار با تقدیر از خدمات فرماندهان و کارکنان انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: کارهای بسیار ارزشمندی از سوی مأموران انتظامی استان قزوین انجام شده و موفقیت‌های بسیار خوبی در این حوزه به‌دست آمده است.

وی تصریح کرد: کارهایی که مأموران انتظامی انجام می‌دهد، قطعه‌ای از یک پازل است و فعالیت‌های دستگاه‌های مرتبط هم باید تکمیل‌کننده این پازل باشد تا کارها به نتیجه مطلوب و مؤثر برسد.

عابدینی با اشاره به قانون‌گریزی برخی متخلفان خاطرنشان کرد: امروز متخلفان با«قانون‌خواری» قصد عادی‌سازی تخلفات را دارند و چنین رویکردی مجریان قانون را با مشکل همراه می‌کند و باید با این پدیده با جدیت برخورد شود.

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که مسئولان برای حفظ امنیت، برطرف کردن مشکلات مردم و اجرای قانون باید با غیرت وارد میدان شوند، افزود: اگر دستگاهی با غیرت و جدیت در میدان حاضر شود، سایر دستگاه‌ها نیز حضور جدی‌تری پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
برخورد قاطع رهبری با تندرو ها