سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آسیب های اخلاقی ورزشکاران در گسترش ورزش حرفه ای درنظر گرفته شود


به گزارش ایرنا، محمد رضا فضلی عصر یکشنبه در کنگره علمی اخلاق در ورزش در سالن همایش فرهنگسرای جوان قم با اشاره به اینکه ورزش های سنتی و شرقی در دنیا به این دلیل گسترش یافتند که این ورزش ها اخلاق را مدنظر داشتند بیان داشت: کنترل و هدایت ورزش حرفه ای بسیار اهمیت دارد و باید به ورزش های فنی و اخلاق مدار توجه شود.
وی افزود: با توجه به این که قم شهر مرجعیت و توسعه اخلاق است می تواند طرح ها و برنامه های لازم را برای تربیت اخلاقی ورزشکاران پیش بینی کند.
وی ادامه داد: کنگره ملی اخلاق ورزشی با فراخوانی در سراسر کشور و با طیف گسترده تری از گرایش های علمی به زودی در تهران برگزار می شود تا دلیل آسیب های ورزش در حوزه اخلاق در آن بررسی شود.
فضلی افزود: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان که حامی اصلی این چنین کنگره هایی است، برنامه ریزی کرده تا تحقیقات حوزه جوانان در استان ها نیز در همایشی ملی ارائه شود.
وی گفت: در جلسه شورای پژوهش وزارت ورزش و جوانان ضرورت هایی مورد بررسی قرار گرفت که میزبانی اولین کنگره استانی اخلاق در ورزش به اداره کل ورزش و جوان قم سپرده شود.
کنگره یک روزه اخلاق در ورزش با حضور ورزشکاران، رئیسان و نایب رئیسان هیات های ورزشی و مربیان استان قم با هدف تشریح راهکاری گسترش اخلاق در ورزش، به همت اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار شد.
7408 / 1175 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫تاثیر آسیب دیدگی مغزی ورزشکاران بر رانندگی‬‎