سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مطالبات صندوق فولاد از دولت 20 هزار میلیارد تومان است/ بازنشستگان صندوق فولاد حقوق 3 ماه خود را دریافت نکردند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان در تذکری خطاب به هیأت رئیسه اظهار داشت: بازنشستگان صندوق فولاد در حال حاضر 3 ماه است که با مشکلات بسیاری مواجه شده و حقوق خود را دریافت نکردند.

وی همچنین خطاب به ابوترابی‌فرد رئیس جلسه گفت: جنابعالی جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کردید که در آن جلسه مقرر شد وزیر اقتصاد از طریق خزانه، اعتباری را برای پرداخت حقوق بازنشستگان در نظر بگیرد، اما متأسفانه تا به امروز 20 هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی 300 میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

پورابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: تنها 15 هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد در کرمان دارای مشکل هستند و ما نمی‌توانیم روزانه پاسخگوی هزاران بازنشسته باشیم بنابراین تقاضا دارم مصوبات آن جلسه را اجرایی کنید چرا در حال حاضر 90 نماینده مجلس موضوع حقوق بازنشستگان فولاد را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/MF9FYJ


ویدیو مرتبط :
پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد