فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیش فروش ۵۰ میلیون دلاری «جنگ ستارگان» تمام رکوردهای تاریخ سینما را شکست


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، بلیط‌های فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی «جی.جی.‌ آبرامز» که قرار است 18 دسامبر سال میلادی جاری به نمایش درآید از حدود یک ماه قبل، پیش‌فروش شده که بنا به گزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، میزان فروش این بلیط‌ها از مرز پنجاه میلیون دلار گذشته است.

پیش از این رکورد بیشترین پیش فروش فیلم متعلق به فیلم «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در سال 2012 میلادی بود که تنها توانسته بود به نصف این مبلغ یعنی به مرز 25 میلیون دلار برسد.

به گزارش وال استریت ژورنال، پیش فروش بلیط‌های «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» از 19 اکتبر آغاز شده و اگر تا زمان اکران فیلم با همین روند پیش برود از مرز 100 میلیون دلار هم خواهد گذشت.

این فیلم سینمایی هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است که توسط استودیوهای «لوکاس‌فیلم» و «دیزنی» ساخته شده است.

گفته می‌شود پوستر این فیلم  نیز نسبت پوسترهای قسمت‌های قبلی «جنگ ستارگان» تغییر سبک نداده و تصاویر «جان بویگا»، «دیسی ریدلی»، «آدام درایور»،«هریسون فورد» و «کری فیشر» در نقش‌هایشان روی این پوستر نقش بسته است.

داستان فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» 30 سال بعد از اتفاقات بازگشت جدای رخ می‌دهد.

موسیقی متن این قسمت از جنگ ستارگان را همچون قسمت‌های قبل «جان ویلیامز» ساخته و «جورج لوکاس» نیز به عنوان مشاور خلاق در این پروژه سینمایی حضور داشته است.

فیلمبردای این فیلم در ابوظبی و ایسلند آغاز شده و بقیه آن نیز در استودیو پاینوود در انگلستان ساخته شده است.

فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد»، 17 دسامبر، یک روز پیش از اکران در سینماهای آمریکا نیز در انگلستان اکران خواهد شد.

گفته می‌شود بخش قابل توجهی از پیش‌فروش‌های انجام شده برای این فیلم مربوط به طرفداران انگلیسی این فیلم است که به گزارش والت دیزنی انگلیسی‌ها تنها در یک روز اول پیش فروش بلیط‌ها، بیش از 200 هزار بلیط را پیش خرید کرده بودند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تبدیل ۱ دلاری به ۵۰ دلاری