سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو، 200 اموجی جدید را برای دستگاه های نکسوس به ارمغان می آورد


نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو، 200 اموجی جدید را برای دستگاه های نکسوس به ارمغان می آورد

عاشق اموجی ها باشید یا اینکه از آنها بدتان بیاید، در هر صورت آنها نمادی غیر قابل اجتناب از دوران کنونی هستند. از همان صورت خندان قدیمی گرفته تا چهره گریانی که در مکالمات و گفتگوهای متنی خود با دوستانمان مورد استفاده قرار می دهیم، همه و همه به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی این روزهای ما بدل گشته اند.

این اموجی ها طیف گسترده ای را شامل می شوند با این همه، همواره فضا برای افزودن شدن تعداد بیشتری از آنها وجود دارد و حالا که قرار شده تلفن های هوشمند و تبلت های سری نکسوس به اندروید مارشملو مجهز شوند، مالکان دستگاه های به روز شده 200 اموجی جدید دریافت خواهند کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اموجی های جدید بسیار متنوع هستند و مواردی نظیر اسب تک شاخ گرفته تا غذای مکزیکی تاکو را در بر می گیرند و همگی قرار است که به زودی به دستگاه های نکسوس راه پیدا کنند.

البته آن دسته از کاربرانی که اخیرا با آیفون یا آیپد کار کرده اند با بسیاری از این موارد آشنایی دارند چراکه اگر خاطرتان باشد حدودا دو ماه پیش نسخه 9.1 سیستم عامل موبایلی اپل معرفی شد و همراه با خود طیف وسیعی از اموجی ها را به دستگاه های بهره مند از iOS آورد.

اما به غیر از این شکلک ها، بهینه سازی های دیگری نیز برای دستگاه های نکسوس در راه است که همراه با اندروید 6.0.1 ارائه خواهند شد. در واقع این نسخه را می توان آپدیت امنیتی اندروید برای ماه دسامبر خواند و به همین دلیل احتمالا در برگیرنده تغییرات [عموما] غیرقابل رویتی خواهد بود.

در مورد امکانات و قابلیت هایی که امکان دیدنشان وجود دارد هم باید بگوییم که اندروید 6.0.1 حاوی تغییراتی در نوار رهگیری دستگاه های تبلت خواهد بود؛ برای نمونه دکمه های «Back» و «Home» به سمت چب این نوار منتقل شده اند و دکمه Overview نیز در سمت راست قرار گرفته است تا دسترسی به آنها از طریق شصت راحت تر شود.

قابلیتی به  نام Do Not Disturb هم از دیگر تغییرات قابل ملاحظه ای است که احتمالا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت و قابلیت Until Next Alarm یا «تا آلارم بعدی» هم که پیشتر در اندروید 5.1 وجود داشت مجددا به جای خود باز گشته است.

New-emoji-character-round-up (1)

New-emoji-character-round-up (2)

New-emoji-character-round-up (3)

New-emoji-character-round-up (4)

New-emoji-character-round-up (5)

New-emoji-character-round-up (6)

New-emoji-character-round-up (8)

New-emoji-character-round-up

منبع: phonearena

برچسب‌ها:اخبار تکنولوژیاموجیاندروید مارشملونکسوس

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
جشن معرفی اندروید 6.0 مارشملو