سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته و زخمی شدن 14 قاچاقچی و شرور در کرمان


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا بنی‌اسدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در آمار مقایسه‌ای سرقت‌های سال جاری 16 درصد افزایش تعداد وقوع عملیات‌ها و پنج درصد کاهش در زمینه کشف را داریم.

وی بیان داشت: در حوزه جرائم رایانه‌ای در سال جاری 140 مورد برداشت غیرمجاز اینترنتی داشتیم که همه آنها به علاوه پنج مورد از سال گذشته کشف شد.

بنی‌اسدی با بیان اینکه 18 مورد انتشار فیلم‌های خصوصی در سال جاری کشف شدند، تصریح کرد: 21 مورد مزاحمت اینترنتی و 17 مورد هتک حیثیت و نشر اکاذیب در سال جاری داشتیم که به ترتیب 20 و 16 مورد آنها کشف شده است.

بنی‌اسدی عنوان کرد: آقایان با 158 مورد و خانم‌ها با 54 مورد به ترتیب معادل 75 و 25 درصد از جرائم رایانه‌ای هشت ماهه امسال استان کرمان را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: مجرمان اینترنتی شامل 10 درصد زیر 17 سال، 40 درصد رده سنی 18 تا 25 سال و 50 درصد 26 سال به بالا را تشکیل می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در حوزه تصادفات درون شهری در سال جاری 224 مورد فوتی با 21 درصد کاهش و 5 هزار و 569 مورد جرحی با 22 درصد افزایش را داریم.

بنی‌اسدی ابراز داشت: در حوزه تصادفات برون‌شهری طی هشت ماهه امسال، تعداد فوتی‌های ما با افزایش 10 درصدی 426 مورد و تعداد مجروحان با 35 درصد افزایش یک هزار و 791 مورد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین درصد تصادفات هشت ماهه امسال با 44 درصد در ارتباط با واژگونی خودرو بوده و برخورد با عابر پیاده 9 درصد گزارش شده است.

بنی‌اسدی با اشاره به عملکرد پلیس راه استان کرمان طی هشت ماهه امسال اظهار داشت: در حوزه طرح‌های انضباط ترافیکی 105 مورد، نصب بنرهای آموزشی 100 عدد، جلسات با دهیاران و راهوران محلی 30 مورد و جلسات آموزشی و فرهنگی 130 مورد انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه اقدامات صورت گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: در زمینه کشف تریاک شاهد کاهش هشت درصدی هستیم، اما با توجه به اینکه مافیای مواد مخدر هدف‌دار است، شاهد افزایش کشف در مرفین، هروئین و حشیش هستیم.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان طی درگیری با قاچاقچیان و اشرار، 11 نفر از آنها را به هلاکت رسانده و سه نفر را نیز مجروح و دستگیر کردند.

بنی‌اسدی از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه توسط پلیس آگاهی کرمان خبر داد و افزود: این سارق در بازجویی‌های خود به 35 فقره سرقت دوچرخه از شهرک مطهری، شهرک افضلی‌پور و ... معترف شده است.

وی ادامه داد: این سارق دوچرخه‌ها را به قیمت گزاف به فرد مشخصی می‌فروخته که مال‌خر نیز دستگیر شده و با شناسایی مالباختگان تعدادی از اموال مسروقه به آنها مسترد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به مواردی از گروگانگیری اتباع بیگانه گفت: در کمال تاسف شاهد این معضل در استان کرمان هستیم، اگر چه تنها مختص ما نیست و در کل کشور شاهد چنین موضوعی هستیم.

وی بیان داشت: اتباع بیگانه به صورت دسته جمعی به مرزهای ما هجوم می‌آورند و اقدامات مقابله‌ای مرزبانان نیز نتوانسته جلوی آنها را بگیرد، علاوه بر اینکه شرایط آشفته کشور افغانستان به این مسئله دامن می‌زند.

بنی‌اسدی تصریح کرد: بعضا 16 تا 17 نفر از اتباع بیگانه داخل یک خودروی سواری به استان‌های دیگر انتقال داده می‌شوند و سودجویی‌هایی نیز در این زمینه رخ می‌دهد.

وی عنوان کرد: فرمانده انتظامی استان کرمان با همه توان خود با مسئله گروگانگیری‌ها اتباع بیگانه برخورد می‌کند، اما سایر دستگاه‌های نیز وارد موضوع شوند.

انتهای پیام/80017/و40

http://fna.ir/MIMGYI


ویدیو مرتبط :
اعدام شرور و قاچاقچی اهوازی