فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فیلم های صدرنشین و قعرنشین سینما


خبرگزاری ایلنا: آخرین آمار فروش فیلم های سینمای ایران در دی ماه اعلام شده است.

فیلم‌های "پی 22" و "حکایت عاشقی" با فروش کمتر از 100 میلیون تومان کم‌فروش‌ترین فیلم‌های گیشه و "شاهزاده روم" و "جامه‌دران" با فروش سه میلیاردی و یک میلیاردی جزء فیلم‌های پرفروش دی ماه هستند.

از روز گذشته سه فیلم "خبر خاصی نیست" به کارگردانی مصطفی شایسته، "آدم باش" ساخته مجید جوانمرد و فیلم خارجی "کمپ ایکسوری" محصول سال 2014 به کارگردانی پیتر ستلر به فیلم‌های در حال اکران اضافه شدند.

دو فیلم‌ "بوفالو" با بازی پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، هومن سیدی و کارگردانی کاوه سجادی حسینی و "شکاف" با بازی هانیه توسلی، بابک حمیدیان، پارسا پیروزفر، سحر دولت‌شاهی و کارگردانی کیارش اسدی‌زاده نیز یک هفته از اکرانشان می‌گذارد و 70 میلیون تومان در این مدت فروش داشته است.

"پی 22" حسین قاسمی جامی پس از اکران سه هفته‌ای 56 میلیون تومان فروش داشته است. "در مدت معلوم" ساخته وحید امیرخانی پس از سه هفته 900 میلیون تومان فروش داشته است. "حکایت عاشقی" ساخته احمد رمضان‌زاده و "شیفت شب" به کارگردانی نیکی کریمی پس از سه هفته به ترتیب 70 و 933 میلیون تومان فروش داشتند.

انیمیشن "شاهزاده روم" ساخته هادی مرزبان در یک ماهی که از اکرانش می‌گذرد در حال نزدیک شدن به سه میلیارد تومان است و این فیلم که از همان روزهای اول نیز اکران موفقی داشت همچنان صدر گیشه را حفظ کرده است. فیلم‌های "این سیب هم برای تو" ساخته سیروس الوند، "ناهید" به کارگردانی آیدا پناهنده نیز اکرانی یک ماهه داشته‌اند و هر کدام به ترتیب 306 و 434 میلیون تومان فروش داشته‌اند.

"جامه‌دران" به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز 40 روز است که بر پرده سینماها در حال نمایش است و در این مدت یک میلیارد و 60 میلیون تومان فروش داشته است.

"محمد رسول‌الله (ص)" مجید مجیدی نیز با بیش از 4 ماه اکران مرز 14 میلیارد تومان را رد کرده و در روز گذشته 8 میلیون تومان فروش داشت.


ویدیو مرتبط :
فیلم سینما 6 بعدی و سینما سیمولاتور-هدایتی09155155738-ترن هوایی-درجه کیفی A++- بهترین فیلم سینما 6 بعدی و سینما 7 بعدی و