سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عراق، سوریه و امضای پروتکل‌های همکاری در مقدمه گفت‌وگوهای روسای قطر و ترکیه


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، « سالم بن مبارک آل شافی» سفیر قطر در ترکیه در گفت‌وگو با روزنامه «الشرق» قطر اعلام کرد روابط دوحه و آنکارا بسیار قوی است و برای نجات منطقه از آنچه تهدیدت خارجی نامید، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه سه‌شنبه هفته جاری در رأس هیأتی عالی‌رتبه وارد قطر می‌شود و با شیخ «تمیم بن حمد» امیر قطر در دوحه دیدار خواهد کرد.

بنا بر گزارش مذکور، آل شافی در این باره گفت: پیش‌بینی می‌شود در این دیدار دو مسأله جداگانه مورد بررسی قرار گیرد: بخش اول مربوط به روابط دوجانبه است که شامل امضای توافق‌نامه‌ها و پروتکل‌های همکاری در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است و بخش دوم درباره بارزترین مسائل منطقه‌ای به ویژه تحولات سوریه، عراق و جنگ علیه تروریسم خواهد بود.

سفیر قطر در ادامه گفت کمیته عالی راهبردی قطری-ترکی اولین نشست خود را در دوحه تشکیل خواهد داد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E137VT


ویدیو مرتبط :
امضای تفاهمنامه همکاری های اقتصادی بین ایران و قطر