سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



درگیری‌ها بین تروریست‌های داعش و جبهه النصره در مرز لبنان


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، دیشب درگیری‌های سختی بین عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش در ارتفاعات عرسال و گذرگاه الزمرانی در ارتفاعات الجراجیر در منطقه قلمون واقع در مرزهای لبنان و سوریه  روی داد، به گونه‌ای که صدای پرتاب گلوله‌های توپ و راکت از دو طرف به گوش می رسید.  

خبرگزاری "اعماق" وابسته به داعش با انتشار ویدئویی اعلام کرد که این درگیری‌ها در منطقه قلمون غربی به اسارت تعدادی از عناصر جبهه النصره منتهی شده و داعش موفق شده بخش‌هایی از بزرگ‌ترین کانون استقرار النصره در بلندی های عرسال بین مناطق الملاهی و خربة حمام در داخل اراضی لبنان را به اشغال خود بگیرد.

در این درگیری‌ها همچنین پنج نفر از عناصر جبهه النصره شاخه گروه تروریستی القاعده در سوریه کشته ‌شده و هفت تن دیگر اسیر شدند. همچنین جعفر رعد فرمانده میدانی که از منطقه القصیر در این درگیری‌ها شرکت داشت، زخمی شد. این در حالی است که جبهه النصره هنوز دو اسیر داعشی را که از ابتدای درگیری‌ها در چهارشنبه گذشته به اسارت گرفته بود را در اختیار دارد.

عناصر مسلح داعش برای تسلط بر منطقه الملاهی واقع در شرق عرسال و نزدیک شدن به اردوگاه آوارگان به این منطقه حمله کرده و درگیری‌های سختی را با عناصر مسلح جبهه النصره آغاز کردند. ابو موفق الشامی مسئول گروه های اهل الشام نیز تیم هایی را از اطراف اردوگاه برای کمک به عناصر النصره برای مقابله با این هجوم به منطقه فرستاده است.

توپ‌خانه‌های ارتش لبنان نیز با شدت گرفتن درگیری‌ها بین دو طرف کانون تجمع و نقاط استقرار عناصر مسلح داعش و جبهه النصره در شرق عرسال را گلوله باران کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نابودی تروریست‌های جبهه النصره توسط نیروهای حزب الله لبنان در عرسال