سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سایانوژن در MWC 2016 از نسخه ۱۳ سیستم عاملش رونمایی می‌کند


سایانوژن در MWC 2016 از نسخه ۱۳ سیستم عاملش رونمایی می‌کندزومیت/ سایانوژن یکی از شرکت‌های خاصی است که کاربران زیادی منتظر مراسم رسمی آن در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ هستند. مراسم امسال سایانوژن روز اول کنگره جهانی موبایل، ۲۲ فوریه، یک روز پس از مراسم معرفی محصولات پرچمدار شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ، ال‌جی، هواوی و دیگران برگزار می‌شود. احتمالا در این مراسم باید منتظر معرفی سیستم‌عامل سایانوژن ۱۳ باشیم.

سایانوژن امسال نیز به طور مستقل در MWC ۲۰۱۶ حضور دارد و مراسم رسمی خود را سوم اسفند برگزار خواهد کرد. این شرکت پیشرو در زمینه ارائه نرم‌افزار و سیستم عامل، با شعار خاصی در کنگره امسال حضور خواهد داشت. شعار سایانوژن در مراسم امسال در اکانت توییتر این شرکت، "گوگل و اپل سیستم‌عامل مخصوص خود را دارند، سیستم‌عامل مخصوص شما کدام است؟" خواهد بود.

ظاهرا قرار است سایانوژن از نسخه‌ی شماره ۱۳ سیستم‌عامل خود رونمایی کند؛ سیستم‌عاملی که تاکنون روی هیچ گوشی استفاده نشده است. در حال حاضر تلفن‌های هوشمندی که از سیستم‌عامل Cyanogen OS استفاده می‌کنند، به نسخه ۱۲.۱ این سیستم‌عامل مجهز هستند که بر پایه اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ نوشته شده است. پیش‌بینی می‌شود سایانوژن امسال سیستم‌عامل جدیدش را همراه با یک تلفن هوشمند جدید معرفی کند و احتمالا از همکاری خود با شرکت‌های جدیدی نیز پرده بردارد.

کمپانی سایانوژن دو محصول اصلی دارد. یکی رام متن‌باز با نام سایانوژن مود که توسط دولوپرها برای دستگاه‌های اندرویدی مختلف، شخصی‌سازی می‌شود و دیگری سیستم‌عامل مخصوص سایانوژن با نام Cyanogen OS که در تلفن‌های همراه خاصی مانند وان پلاس و ZUK از آن استفاده شده است. این شرکت هم‌چنین یک قرارداد همکاری با مایکروسافت دارد که طبق آن، از نرم‌افزارهای مایکروسافت در سیستم‌عامل خود به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. نکته مهم در مورد سیستم‌عامل سایانوژن این است که تمامی نرم‌افزارهای پیش‌فرض آن به راحتی قابل تغییر یا حذف هستند.

سایانوژن در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵، خبری مبنی بر همکاری با آلکاتل در تولید گوشی هوشمند Alcatel OneTouch Hero 2+ منتشر کرد که البته این همکاری بعدها لغو شد. از آن زمان تا به امروز، این شرکت، همکاری‌های متعددی با شرکت‌های بزرگ تولید کننده تلفن همراه داشته است و نتیجه یکی از این همکاری‌ها، عرضه‌ی تلفن همراه هوشمند ZUK Z1 بوده است.


منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
نصب سیستم تلفنی استریسک نسخه ۱۳