ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غیرت ایرانی به پول تیم‌های عربی می‌چربد


غیرت ایرانی به پول تیم‌های عربی می‌چربدمهر/ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این تیم برای بازی با الجزیره روی غیرت ایرانی بازیکنانش حساب کرده است، گفت: تیم ما از نظر داشتن ستاره مثل آسمان است!
سعید عباسی درباره آخرین شرایط تراکتورسازی تبریز برای بازی با تیم الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا با بیان مطلب فوق افزود: ما تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه بازیکن مصدوم هم نداریم. برد آخرین بازی در لیگ برتر برابر سپاهان هم بازیکنان را از نظر روحی در وضعیت خوبی قرار داده است. امیدواریم هواداران هم در بازی با الجزیره استقبال خوبی داشته باشند و به عنوان یار دوازدهم تیم را حمایت کنند.
وی افزود: سایر موارد به شرایط حریف بر می‌گردد. البته تیم الجزیره بازیکنان بسیار خوب و گرانقیمتی را در اختیار دارد ولی غیرت ایرانی به مسائل مالی و پول تیم‌های کشورهای عربی می‌چربد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اینکه هواداران این تیم در این فصل استقبال خوبی از مسابقات نداشته‌اند و به نظر می‌رسد در لیگ قهرمانان آسیا هم این استقبال تغییری نکند، گفت: در چند روز گذشته همیت و همکاری بین ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف ایجاد شده است و همه دست به دست هم داده‌اند تا از دیدار تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا استقبال خوبی شود.
عباسی با بیان اینکه مشکل اصلی این تیم نداشتن بازی تدارکاتی مناسب در تعطیلات نیم فصل بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه موتور گلزنی تراکتورسازی هم روشن شده و مشکلی از این بابت نداریم. تراکتورسازی از نظر داشتن ستاره، مثل یک آسمان است ولی بازیکنان باید به هماهنگی برسند. قلعه نویی هم در این مدت عملکرد خوبی در تیم داشته که این باعث دلگرمی ما است.
وی خاطرنشان کرد: در بازی با الجزیره قطعا به دنبال سه امتیاز هستیم. اگرچه تیم تراکتورسازی در سخت‌ترین گروه قرار گرفته است ولی هراسی از سایر حریفان نداریم و بازیکنان با قدرت مقابل آنها بازی خواهند کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین درباره گلایه امیر قلعه نویی از نداشتن زمین تمرین مناسب در تبریز، گفت: قلعه نویی حق دارد ولی زمین را نمی‌توان یک شبه درست کرد. مشکل اصلی سرمای بیش از حد تبریز است که چمن در این سرما رشد ندارد و خیلی راحت از بین می‌رود.
عباسی در پاسخ به سئوالی مبنی بر تلاش و رایزنی باشگاه برای حضور بازیکنان سرباز ملی پوش در تیم ملی، تاکید کرد: ما از قبل هم برای این موضوع رایزنی کرده بودیم. بهترین ملی پوشان سرباز در تیم‌های تراکتورسازی و ملوان هستند. ما از دوستان خود در سازمان نظام وظیفه خواستیم با توجه به اینکه بازیکنان ملی پوش از کورس تیم ملی عقب نمانند، این مشکل را حل کنند.
تیم‌های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات روز چهارشنبه در اولین دیدار خود از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
گل زنی ایرانی ها برای تیم های عربی