فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کنسرت «پردگیان باغ سکوت» دوباره در تهران تمدید شد/ کیهان کلهر به اجرای هفتم رسید


به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) نوای کمانچه کلهر را در این اجراها همراهی خواهند کرد. این اجرا هرشب ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه خواهد رفت. بهای بلیت‌های این کنسرت‌ها از ٤٥ تا ٩٥ هزارتومان تعیین شده است. این کمانچه نواز که پس از چند سال در ایران روی صحنه می رود، عنوان «پردگیان باغ سکوت» را برای اجرایش انتخاب کرده است.

همچنین مجوزهای لازم برای کنسرت این کمانچه نواز پیشکسوت در شهرستان یزد صادر شده و او ٢4 و ٢5 اردیبهشت ماه با مردم یزد دیدار می‌کند.

کیهان کلهر در سال 1342 در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در 13سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد.

کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در 17سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ی آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد. همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک، او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد و شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد. کیهان کلهر و اردال ارزنجان در سال 1389 در تالار وحدت اجرای مشترکی داشتند که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

بر اساس این گزارش، تمامی بلیت‌های اجرای روزهای ٣ ، ٤ ١٠، ١١ و ١٢خردادماه کیهان کلهر به فروش رسید تا این نوازنده به همراه گروه «راح روح» طی دو شب دیگر نیز روی صحنه بروند. کلهر در روزهای اول و دوم  خرداد نیز در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌‌پردازذ.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کیهان کلهر و اردال ارزنجان-کنسرت تالار وحدت تهران HD