فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بازی دختر سیروس الوند در «دختر»


سیروس الوند: میرکریمی از بین 450 نفر، دختر من را به عنوان بازیگر نقش اول فیلمش انتخاب کرد و مسئله دوستی‌ ما در این موضوع به هیچ وجه دخالت نداشت. دخترم نیز بسیار حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سیروس الوند در خصوص بازی دخترش در فیلم «دختر» ساخته رضا میرکریمی به گفت: میرکریمی از بین 450 نفر، دختر من را به عنوان بازیگر نقش اول فیلمش انتخاب کرد و مسئله دوستی‌ ما در این موضوع به هیچ وجه دخالت نداشت. دخترم نیز بسیار حرفه‌ای با این موضوع برخورد کرد.

چنانچه تا به این لحظه در مورد فیلمنامه و جزئیات آن هیچ گونه صحبتی با هیچ کس حتی با من که پدرش هستم نکرده است. او ترم ششم تئاتر در دانشگاه تهران است و از طرفی چندین تئاتر کار کرده و جایزه تئاتر دانشجویی نیز گرفته و ورودش به دنیای بازیگری کاملا حرفه‌ای است.

وی افزود: نگاه دختر من نگاهی کاملا حرفه‌ای در خصوص دنیای بازیگری و هنر است و به این دلیل میرکریمی او را انتخاب کرده و امیدوارم موفق باشد.

بازی دختر سیروس الوند در «دختر» میرکریمی


ویدیو مرتبط :
‫سیروس الوند مچ گیری کرد‬‎