ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمالوند: با انتقال شجاعیان به استقلال موافقم


فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه گفته می‌شود پرونده انتقال داریوش شجاعیان هافبک گسترش‌فولاد به استقلال مجددا به جریان افتاده است، گفت: باشگاه استقلال قبلا نامه زده بود و اعلام کرده بود که شجاعیان را می‌خواهد و ما نیز در پاسخ گفته بودیم به این بازیکن نیاز داریم اما حالا آنها دوباره این درخواست را مطرح کردند.

وی ادامه داد:‌ امروز در این مورد صحبت‌هایی با سمندر مدیرعامل باشگاه انجام دادم و به او اعلام کردم که از نظر من انتقال شجاعیان به استقلال منعی ندارد و مسئولان گسترش می‌توانند در مورد این بازیکن با استقلال مذاکرات لازم را انجام دهند. در واقع به سمندر گفتم اگر منافع باشگاه در این نقل و انتقال تأمین شود، من بحثی ندارم و این موضوع را به سمندر واگذار کردم.

کمالوند تاکید کرد: سمندر و زنوزی باید در این مورد تصمیم‌گیری کنند. من بحثی ندارم اما باید منافع باشگاه در نظر گرفته شود و استقلالی‌ها باید با سمندر مذاکره کنند.

سرمربی گسترش‌فولاد در پاسخ به این سؤال که آیا در این انتقال مباحث مالی مطرح است یا جابجایی بازیکن، گفت: بحث فنی با من است و بحث صدور رضایت‌نامه یا انتقال بازیکن به عهده باشگاه است و باشگاه باید در این مورد تعیین تکلیف کند. من اعلام کردم که می‌توانم فرد دیگری را جایگزین کنم. اما باشگاه تصمیم‌گیرنده است و یک بار دیگر تاکید می‌کنم زنوزی و سمندر باید در خصوص شجاعیان تعیین تکلیف کنند.

وی در پایان گفت: من گفتم از نظر من منعی ندارد اگر منافع باشگاه تامین شود.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/9TQ4HT


ویدیو مرتبط :
پول دادن زیاد به بازیکن های فوتبال (انتقال هاشمی نسب به استقلال)