سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ زن سنگدل آمریکایی نوزاد دوماهه‌اش را در مایکروفر پخت!


باشگاه خبرنگاران/ یک زن اهل ایالت کالیفرنیای آمریکا که با قرار دادن دختر دوماهه‌اش در داخل مایکروفر، وی را با بیرحمی تمام کشته بود، به ارتکاب قتل از نوع درجه یک محکوم شد.

به گزارش دیلی مِیل، «کا یانگ،» زن 34 ساله اهل ایالت کالیفرنیای آمریکا، که 17مارس 2011 (26 اسفند 1389) با قرار دادن «میرابل،» دختر دوماهه‌اش، در داخل مایکروفر روشن، وی را با بیرحمی تمام کشته بود، به ارتکاب قتل از نوع درجه یک محکوم شد.

کا یانگ پس از مرگ مشکوک نوزاد دوماهه‌اش به خانواده خود و پلیس گفت زمانی که میرابل را در آغوش داشته، پشت میز رایانه‌اش از هوش می‌رود و پس از آنکه به هوش می‌آید، جسم بی‌جان فرزندش را نزدیک بخاری پیدا می‌کند. این در حالی است که پلیس در جستجو از منزل این زن، پستانک کودک نگون‌بخت را در داخل مایکروفر پیدا کرد. میرابل دچار 60 درصد سوختگی شده بود. همچنین طبق گزارش پزشکی قانونی، آثار سوختگی‌های حاصل از تشعشعات رادیواکتیو در اندام داخلی وی مشاهده شد.
هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به اتهام این زن 34 ساله، با رد ادعاهای وی مبنی بر اینکه در زمان قتل بیرحمانه فرزندش، دچار حمله صرع شده بود، او را به اتهام ارتکاب قتل از نوع درجه یک، محکوم کرد.


ویدیو مرتبط :
‫طرز پخت تخم مرغ در مایکروفر ‬‎