سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشن کتاب‌خواني براي کودکان


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.09 - 19:25

جشن کتاب‌خواني براي کودکان

ايرنا/ دبيربيست و سومين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران گفت: همزمان با آغاز اين دوره، جشن کتاب خواني در مراکز فرهنگي هنري کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کشور برپا مي شود.
 مناف يحيي پور افزود: در يکي از روزهاي هفته کتاب (24 تا 30 آبان) که به 'کتاب، کودک و نوجوان' نام گذاري شده ، محوريت تمامي برنامه ها برعهده کانون پرورش فکري است.
وي بيان کرد: در اين هفته 50 نويسنده کتاب کودک و نوجوان با همکاري ستاد بزرگداشت بيست و سومين دوره هفته کتاب ، به شهرهاي مختلف کشور سفر کرده و با کودکان و نوجوانان ديدار مي کنند.
يحيي پور گفت: اين برنامه به منظور ايجاد انگيزه کتاب خواني در ميان کودکان و نوجوانان و همچنين درخواست خود نويسندگان براي ديدار با مخاطب کتاب ها ، انجام مي شود.
دبير بيست و سومين دوره هفته کتاب کانون ، افزود: در اين ديدارها ، بن خريد محصولات فرهنگي هنري بطور رايگان به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه ها به منظور تشويق آنان به کتاب خواني اهدا مي شود.
وي اظهار کرد: در اين برنامه همچنين ، نمايندگان معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش برابر تفاهم نامه اي که با کانون امضا کرده اند ، اين کتاب ها را به کودکان و نوجوانان در مدارس اهدا مي کنند.
به گزارش روابط عمومي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان ، يحيي پور افزود: به زودي فراخوان مسابقه کتاب خواني تحت عنوان 'ملت کتاب خوان' نيز با همکاري بنياد فرهنگي ملت وابسته به بانک ملت ، اطلاع رساني خواهد شد و در پايان طي مراسمي برگزيدگان اين دوره اعلام مي شوند.
معاون توليد کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان گفت: رونمايي از انتشارات جديد کانون و حضور مسوولان کانون در برنامه هاي صدا و سيما از ديگر برنامه هاي هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران در کانون است.
بيست و سومين دوره هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران با هماهنگي معاونت توليد و فرهنگي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان و همکاري ستاد هفته کتاب جمهوري اسلامي از 24 تا 30 آبان در کشور برگزار مي شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کتاب باز : کتابخوانی کودکان