سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پرچم داعش بر روی دیوار سفارت عربستان در آلمان +عکس


مهر : به نقل از سایت آلمانی tagesspiegel، پرچم گروه تروریستی داعش با استفاده از نور لیزر بر روی دیوار سفارت رژیم سعودی در آلمان نقش بست. کاربران و فعالان شبکه های اجتماعی به شکل گسترده ای این تصویر را در فضای مجازی منتشر کردند. در این تصویر عبارت DAESH BANK «بانک داعش» بر روی دیوار سفارت عربستان دیده می‌شود.

هدف از این اقدام اعتراض به حمایت مالی داعش از سوی دولت سعودی است. علاوه بر این موضوع ظاهرا عبارات دیگری همچون «ده سال زندان و هزار شلاق فقط بخاطر وبلاگ نویسی» و «رایف را آزاد کنید» نیز بر روی دیوار سفارت عربستان در برلین به نمایش درآمده است.

این مطلب بخاطر محکومیت و مجازات «رایف بدوی» وبلاگ نویس عربستانی توسط این دولت است. به باور بسیاری گروه تروریستی داعش مورد حمایت برخی کشورهای جهان و منطقه از جمله عربستان سعودی است.

سوریه نیز بارها کشورهای عربستان، ترکیه و قطر را به حمایت مالی و نظامی از گروه های تروریستی فعال در سوریه از جمله داعش متهم کرده است.


ویدیو مرتبط :
فیلم عکس شاه بر دیوار سفارت انگلیس!!!