ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



داور بازی برگشت رئال مادرید - منچستر‌سیتی مشخص شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دامیر اسکومینا را به‌عنوان داور بازی برگشت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی که چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، معرفی کرد.

اسکومینا 39 ساله داوری اهل اسلوونی است که از سال 2003 به بعد در فهرست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفت که در کارنامه کاری‌اش قضاوت دیدارهای مهمی همچون بازی‌ تیم‌‌های ملی آلمان و یونان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2012، بازی تیم‌های میلان و آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی فصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا و مصاف چلسی و اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپای سال 2012 دیده می‌شود.

نکته جالب درباره کارنامه کاری اسکومینا این است که پیش از این هم قضاوت دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا سوت زده است که آن بازی به مرحله گروهی فصل 13-2012 برمی‌گردد، دیداری که در تاریخ 18 سپتامبر سال 2012 برگزار شد و کهکشانی‌ها آن را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود به پایان رساندند. اسکومینا در این فصل یک بار بازی منچسترسیتی را قضاوت کرده است که آن جدال شاگردان مانوئل پیگرینی برابر یوونتوس در ورزشگاه اتحاد در چارچوب بازی‌های دور رفت مرحله گروهی بود و آن بازی را یووه با نتیجه 2 بر یک برد.

بازی رفت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید- منچستر یونایتد بازی برگشت