مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



خان طومان بار دیگر اشغال شد + تصاویر


گروهک تروریستی موسوم به ترکستان وابسته به القاعده با انتشار تصاویری مدعی اشغال کامل منطقه خان طومان در حومه حلب شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، گروهک تروریستی موسوم به ترکستان وابسته به القاعده با انتشار تصاویری مدعی اشغال کامل منطقه خان طومان در حومه حلب شد.
پیشتر رسانه های وابسته به گروه باصطلاح معارضان سوری اعلام کردند که عناصر گروهک جیش الفتح روز جمعه گذشته توانستند پس از سلسله درگیری های شدید با نظامیان ارتش سوریه کنترل منطقه خان طومان را در حومه جنوبی حلب به دست بگیرند.

از روز شنبه چند گردان از مناطق مختلف سوریه به ویژه منطقه زینبیه به سمت جنوب حلب حركت كردند و كاروان های سلاح و مهمات نیز هم اكنون به الحمیره رسیده اند.

با توجه به حضور یک هزار تروریست در خان طومان، این نبرد می تواند علاوه بر آزادسازی خان طومان و الخالدیه به هلاكت هزاران تروریست منجر شود به همین دلیل یگان های شركت كننده از روزشنبه در حال كوبیدن مناطق پشت تروریست ها برای جلوگیری از فرار آن ها هستند.

شهرک خان طومان در جنوب حلب روز جمعه به اشغال تروریست های زیرمجموعه جیش الفتح درآمد.

در این حمله كه با هجوم چند انتحاری و خودروهای بمب گذاری شده آغاز شد، اعضای دستكم هشت گروه تروریستی مشاركت داشتند.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
شهدای شب یلدا شهدای خان طومان / روایتی عاشقانه از فتح خان طومان سوریه