ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: یک پدر و مادر خوب در تیم داریم!/ همین حالا هم قهرمان هستیم


به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد،‌ گفت: یک بازی بسیار خوب زیبا و شجاعانه از سوی دو تیم دیدیم. شجاعت پدیده تفکر و تمرکز ما را بالا برد و وادار شدیم بیشتر تلاش کنیم. پدیده تیم بسیار خوبی است آنها خیلی خوب بازی می‌کنند. 13 هفته بازی حریف را دیدیم و آنالیز خوبی از آنها داشتیم می‌دانستیم حریف ما را به دردسر می‌اندازد در 20 دقیقه اول که گیج بودیم خوشبختانه حریف به ما ضربه نزد اما در نیمه دوم خیلی متفاوت بود و عالی کار کردیم.

وی افزود: همین حالا تیم ما قهرمان است تیمی که 14 هفته یک باخت داده و خیلی زیبا بازی می‌کند و 10 بازی گل نخورده است نشان می‌دهد قهرمان است تیمی که با این بودجه بسته شده است همین حالا قهرمان است امیدوارم بچه‌ها مغرور نشوند و این شرایط را حفظ کنند با یک برد قهرمانی حاصل نمی‌شود و خوشحالیم که الان صدر جدول هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد رمز موفقیت تیمش، خاطرنشان کرد: دوستی و رفاقت و بحث خواستن رمز موفقیت ما است. بازیکنان ما نمی‌خواهند رو جلد روزنامه ها بروند آنها می‌خواهند قدرت خود را نشان دهند. در موفقیت یک تیم خیلی مسائل نقش دارد. تیم ما تلاش می‌کند و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

ویسی در مورد عملکرد روح‌الله سیف‌اللهی گفت: این بازیکن بود که می‌خواهیم او را برای کمک به تیم گرفتیم امروز فوق‌العاده بود و بازی شادابی انجام داد امیدواریم او این روند را ادامه دهد در نیم فصل هیچ بازیکنی را رد نمی‌کنیم

وی در مورد اینکه برای حفظ تیم چه کاری باید انجام دهد، تصریح کرد:‌ بازیکنان نباید مغرور شوند نباید در تیم اختلاف بیفتد باید بیشتر تلاش کنیم احساس مسئولیت بسیار مهم است از مدیر باشگاه‌، مردم و کل مجموعه باید تلاش کنند. با پوست و استخوان باید مسئولیت را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه مهاجری گفته یکی از عوامل موفقیت استقلال خوزستان است آیا شما قصد استفاده از گلر بومی ندارید، گفت: دلیلی ندارد این کار را انجام دهیم گلر خوب از یک پدر مادر خوب برای مربی بهتر است خدا را شکر یک پدر مادر خوب داریم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/R8B5C


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی محمد مهرآیین:پدر،مادر،پدر و مادر