همسر سابق کیت گرویل: گیگز زندگی من را نابود کرد


داستان جدایی پنهانی رایان گیگز از همسرش استیسی و رابطه مخفی با كیت گرویل هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود و جزئیات بیشتری از این ماجرا به بیرون درز پیدا می‌كند. در این یك هفته اخیر آنقدر اخبار مربوط به زندگی خصوصی دستیار لوئی فان‌خال در رسانه‌های بریتانیا منتشر شده كه همه مثل سریال منتظر قسمت بعدی آن باشند. این بار و در قسمت جدید حاشیه‌های رایان گیگز، مادر زنش و شوهر سابق كیت صحبت‌هایی را انجام دادند.

فرزندان گیگز نوشته‌های دیوار را دیدند
آخرین قسمت داستان گیگز جایی بود كه دیوارنویس‌ها با اسپری روی دیوار خانه مجلل رایان جملاتی از قبیل «گیگز خیانتكار» و «آیا آن زن ارزشش را داشت؟» نوشتند. با وجود اینكه «جولی كویل» مادر همسر گیگز در تصاویر منتشر شده خودش در حال رنگ‌آمیزی و پاك كردن دیوار بود اما معتقد است فرزندان گیگز موقعی كه استیسی آنها را به مدرسه می‌برد، این صحنه را دیدند. مثل اینكه خانم جولی دل خیلی پری از گیگز دارد: «بچه‌ها وقتی كه داشتند با مادرشان استیسی به مدرسه می‌رفتند، جملاتی كه روی دیوار نوشته شده بود را دیدند. دختر گیگز با دیدن تصاویر دچار شوك شد. این واقعاً ناعادلانه است. استیسی شایسته چنین رفتاری نبود. دیوارنویس‌ها روی دیوار خانه‌های اطراف هم این جملات را نوشته بودند. استیسی از این اتفاق عصبانی شده و ضربه خورده است. او مسئله را با پلیس در میان گذاشته است. نمی‌دانم گیگز با این ماجرا چه برخوردی خواهد كرد. آدم‌هایی كه این كار را انجام دادند، واقعاً بی‌فكر هستند.» و آخرین جمله درباره زندگی استیسی و گیگزی: «آنها نیاز دارند تا بنشینند و درباره ادامه زندگی‌شان فكر كنند.»

همسر سابق كیت: گیگز در عروسی ما بود!
بعد از فاش شدن رابطه مخفی رایان گیگز با كیت گرویل، دامیان بروك همسر سابق او مصاحبه‌ای انجام داد و مدعی شد این رایان بوده كه باعث پایان دادن به زندگی‌شان شده است: «گیگز باعث جدایی من و كیت شد‌؛ به همین سادگی. سه نفر در مراسم عروسی ما حضور داشتند كه یكی از آنها رایان گیگز بود. كیت از من جدا شد چون احتمالاً فكر می‌كرد از بودن با گیگز چیز بهتری عایدش می‌شود. كیت تشنه شهرت بود و دوست داشت در جمع افراد معروف حضور داشته باشد. او از این كارش دست برنداشت تا اینكه با گیگز ارتباط برقرار كرد. در یك هفته برای او مسیج‌هایی می‌آمد كه كیت آن را از من پنهان می‌كرد. او به لندن رفت و پس از اینكه برگشت، از من جدا شد. حالا كه به اتفاقات گذشته فكر می‌كنم، می‌بینم آن مسیج‌ها از طرف گیگز بوده است.» با وجود صحبت‌های مطرح شده درباره ارتباط كیت و گیگز و هدایایی كه رایان برای او می‌فرستاد اما روزنامه سان از طرف یك منبع آگاه كه نامش را فاش نكرد، مدعی شد كیت و گیگز هرگز رابطه نامتعارف با هم نداشتند و همه چیز در حد روابط كاری بوده است.

خبر ورزشی


ویدیو مرتبط :
دنیای گرویل و شانپانزه ها