سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آسمان گیلان در روزهای پایانی هفته جاری نیمه ابری و مه آلود است


مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی بیانگر فعالیت توده هوای کم فشار در سطح زمین و گذر امواج کم و بیش ناپایدار تا عصر پنجشنبه در استان است.
وی افزود: طی این مدت، افزایش ابر، مه آلودگی هوا و بعضی نقاط بارندگی و گاهی وزش باد جنوبی مورد انتظار است و بتدریج، از عصر پنجشنبه با شمالی شدن جریان های سطح زمین و نیز ریزش هوای سرد از عرض های بالاتر، بر شدت ناپایداری ها تا اوایل هفته آینده افزوده می شود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 22 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با شش درجه مربوط به لاهیجان عنوان کرد.
وی ادامه داد: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در ایستگاه هواشناسی کشاورزی نیز در شبانه روز گذشته، به ترتیب 17 و هشت درجه سلسیوس بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، کمینه دمای فردا در استان را نیز با شش درجه سلسیوس برای لاهیجان و مناطق شرقی استان پیش بینی کرد.ک/3
6029/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫فیلم پروژه حذف مه از عکس مه آلود با MATLAB‬‎