سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نامه بسیج دانشجویی 24 دانشگاه به آیت الله املی لاریجانی درباره نفوذی های دانشگاه آزاد


نامه بسیج دانشجویی 24 دانشگاه به آیت الله املی لاریجانی درباره نفوذی های دانشگاه آزاد

تسنیم/ بسیج دانشجویی 24 واحد دانشگاه آزاد در نامه‌ای به آیت‌الله آملی‌لاریجانی، از قوه قضائیه در خواست کردند با محاکمه اعضای شبکه نفوذ در کشور درس عبرتی به بازماندگان این شبکه دهند.

بسیج دانشجویی 24 واحد دانشگاه آزاد کشور در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه ضمن حمایت از اقدام انقلابی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دستگیری شبکه نفوذ، از قوه قضائیه خواستند که با ایستادگی در مقابل فشارها، با محاکمه این عناصر فاسد درس عبرتی به بازماندگان این شبکه عنکبوتی دهد.

متن این نامه به شرح ذیل است:
ریاست محترم قوه قضائیه
حضرت آیت الله آملی لاریجانی
با عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)
دشمن به درستی فهمیده است که ملت شریف ایران 37 سال فریب موذی‌گری و تخریب رسانه‌های معاند خارجی که از بیرون برای استحاله نظام و تغییر ارزش‌ها تلاش می‌کنند را نخورده است و نخواهد خورد، لذا با بکارگیری عوامل خائن نفوذی در داخل کشور، قصد دارد همچون گذشته برخی رسانه‌ها را به «پایگاه دشمن» تبدیل کند.

در دو سال اخیر، شبکه نفوذ، بویژه در رسانه‌ها، با سیاه نمایی علیه انقلاب، تحریف خط امام و رهبری، تغییر سبک زندگی، ادراک سازی و اولویت سازی برای افکار عمومی در راستای اهداف سرویس‌های امنیتی و جاسوسی غرب، سازماندهی پیچیده‌ای را آغاز کرده‌اند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگیری و انهدام قسمتی از این شبکه فاسد و آلوده به دلارهای نفتی و آمریکایی نقشه‌های شوم آنها نقش برآب شد. در این میان عده‌ای به جای حمایت از زحمات سربازان گمنام امام عصر(ع) که در رصد و کشف این شبکه، خون دل خورده‌اند، جاسوسان را سرمایه نظام می‌دانند و با زیر سؤال بردن اقدام شجاعانه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران سعی در ایجاد حاشیه‌ای امن برای نفوذی‌ها دارند.

اما متأسفانه در لیست ارائه شده نام افرادی از دانشگاه آزاد نیز به چشم می‌خورد. این نکته می‌طلبد تا مسئولان دانشگاه آزاد واقع بینانه علت حضور عناصر فتنه و نفوذی در پست‌های حساس این دانشگاه را مورد بررسی قرار دهند و برای حل آن چاره‌ای بیندیشند تا شهریه‌های دانشجویان این دانشگاه صرف افراد و جریانات مسئله دار نشود. به راستی چرا باید هر روز شاهد نام‌هایی مانند عبدالحسین هراتی و خبرنگار فراری ایسکانیوز و امروز احسان مازندرانی باشیم.

ما دانشجویان انقلابی ضمن یادآوری پیچیده و چند لایه بودن موضوع نفوذ در عرصه‌های مختلف اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی، حمایت همه جانبه خود از اقدام انقلابی سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی که به عنوان چشمان بیدار انقلاب به رسالت خود عمل نموده است، اعلام و از قوه قضاییه می‌خواهیم تا با ایستادگی در مقابل فشارها، با محاکمه این عناصر فاسد درس عبرتی به بازماندگان این شبکه عنکبوتی دهد تا دست از توطئه علیه نظام بردارند.

و من الله توفیق

آبان 94

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی:
1) البرز
2) دندانپزشکی تهران
3) تهران شمال
4) تهران غرب
5) اهواز
6) شوشتر
7) شیراز
8) اصفهان
9) ایلام
10) همدان
11) دهلران
12) زنجان
13) هشتگرد
14) رشت
15) آستارا
16) فومن
17) صومعه سرا
18) دره شهر
19) ایوان
20) شهرکرد
21) رودهن
22) فارسان
23) سیرجان
24) اردل


ویدیو مرتبط :
حمله عوامل دانشگاه آزاد به دفتر بسیج دانشجویی