ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قربانی: با حرف زدن من مشکل باخت به پرسپولیس حل نمی‌شود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیروز قربانی پس از شکست دو بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: با وجود آنکه کادر فنی و شخص مهدی تارتار توصیه‌های لازم فنی را به بازیکنان کرده بود، اما بازیکنان ما خوب بازی نکردند. البته در نیمه دوم تلاش کردیم تا بازی را برگردانیم، اما موفق به این کار نشدیم. ما باخته‌ایم و هر حرفی که من بزنم، مشکلی را حل نمی‌کند.

مربی راه‌آهن درمورد تقویت تیم در نیم‌فصل دوم، گفت: نیم‌فصل فرصت خوبی است تا تیم را تقویت کنیم و کادر فنی شرایط را بررسی خواهد کرد و براساس تفکرات سرمربی، تیم ترمیم و تقویت می‌شود. بازیکنانی که با تفکرات تارتار همخوانی نداشته باشند، از این تیم جدا خواهند شد، زیرا مربی براساس نیازها و تفکراتش بازیکنان را جذب می‌کند و بازیکن ممکن است در یک تیم با تفکرات و سیستم مربی همخوانی نداشته باشد، اما در تیم دیگر موفق باشد.

قربانی درمورد اینکه راه‌آهن انگار مشکل روحی‌ـروانی دارد، زیرا مهرداد و میلاد محمدی هم خوب بازی نمی‌کنند، گفت: وقتی تیمی پیروز نمی‌شود و در چند مسابقه برنده نیست، از نظر روحی‌ـروانی تحت فشار قرار می‌گیرد. باید تلاش کنیم تا مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/I6IQUL


ویدیو مرتبط :
حل مشکل لگ زدن در gtav