سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفر وزیر دفاع پاکستان به ایران بدون توجیه به تعویق افتاد


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از «داون نیوز»، «خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان قرار بود 18 ژانویه (28 دی) به ایران سفر کند.

بر اساس منابع دیپلماتیک پاکستان، سفر وزیر دفاع پاکستان به تهران توسط نخست‌وزیر این کشور به تعویق افتاده است.

نخست‌وزیر پاکستان دستور کاری را برای تعویق دیدار خواجه آصف از ایران صادر کرده است.

یک منبع نزدیک به وزارت دفاع پاکستان تعویق سفر وزیر دفاع این کشور را تایید کرد اما دلیل این مورد را مطرح نکرد.

یکی از مقامات دیگر وزارت دفاع پاکستان نیز به داون نیوز گفته که تصمیم نخست‌وزیر پاکستان احتمال دارد به دلیل تنش‌های ایران و عربستان باشد.

وزیر دفاع پاکستان در حالی قرار بود از ایران دیدار کند که مقامات عالی عربستان پس از آغاز تنش‌های ریاض و تهران به اسلام‌آباد سفر کردند.

وزیر امور خارجه و وزیر دفاع عربستان در دیدارهای خود قصد داشتند تا حمایت بیشتری از سوی مقامات دولتی و نظامی پاکستان در ائتلاف نظامی ریاض جلب کنند.

«سرتاج عزیز» مشاور امور بین‌الملل نخست‌وزیر پاکستان پس از بازگشت مقامات ریاض به کشورش اعلام کرد که اسلام‌آباد در ائتلاف نظامی عربستان با حضور 34 کشور اسلامی شرکت می‌کند اما نیروی نظامی به عربستان و یا کشور دیگر نخواهد فرستاد.

وی به کمیته پارلمان پاکستان در امور خارجی توضیح داد: اسلام‌آباد همکاری با مقامات ریاض را گسترش و ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر اقتصاد ایران با نخست وزیر پاکستان