سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی در دانشگاه پیام نور شازند برگزار شد


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان مرکزی، رئیس اداره بهزیستی شازند در این کارگاه گفت: با توجه به اینکه جوانان سرمایه اجتماعی برای توسعه کشور هستند، توانمندسازی آنان از پیش‌شرط‌های توسعه پایدار است.

مصطفی دلاوری افزود: در حال حاضر جامعه ایران در حال گذر از جامعه سنتی به مدرن است و متأسفانه جامعه مدرن مشکلاتی دارد که از جمله می‌توان به افزایش آمار طلاق اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه‌ها مباحثی پیرامون کنترل استرس، قاطعیت و جرأت‌ورزی و کسب مهارت نه گفتن و آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد و مواد مخدر به دانشجویان ارائه می‌شود.

به گفته وی امسال برای اولین‌بار دانشجویان کارشناسی ملزم به حضور در کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی شدند و باید در این کارگاه‌های چهار ساعته حضور یابند.

انتهای پیام/87004/ط/پ3003

http://fna.ir/FDDD86


ویدیو مرتبط :
پیام های نوروزی ریاست و معاونین دانشگاه پیام نور اصفهان