شنبه، پایان ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ٢١ هزار و ٤٦١ داوطلب تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه ٢١ بهمن‌ماه در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در دوره‌های مذکور شنبه،٢٤بهمن پایان می‌پذیزد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام دوره‌های مذکور از روز یکشنبه 18 بهمن‌ماه آغاز شده، افزود: این مهلت در روز شنبه 24 بهمن‌ماه پایان می‌پذیرد و کلیه داوطلبان باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان و دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: هر داوطلب ضرورت دارد برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد پرداخت هزینه ثبت‌نام نیز توضیح داد: باتوجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام که به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان و پرداخت 200 هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری مهندسی صنایع