مستند «مهاجر» روایتی جدید از دلاوران «فاطمیون»


مستند «مهاجر» روایتی جدید از دلاوران «فاطمیون»تسنیم/ مرکز مستند چشمه با همکاری گروه رسانه‌ای فاطمیون کار ساخت مستند با عنوان «مهاجر» را آغاز کرده‌اند که بیانگر واقعیات حضور رزمندگان افغانستان در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب و حضر رقیه سلام الله علیها است.
چندی است رسانه‌های غربی که اکنون دیگر یارای تحمل دلارمردی‌ها و توانایی رزمندگان سپاه فاطمیون رو ندارند روی به تخریب و چنگ انداختن در چهره این غیورمردان افغانستانی آورده‌اند.

امروز فتوحات رزمندگان فاطمیون در کنار رزمندگان حزب‌الله لبنان و ارتش سوریه بر کشی پوشیده نیست و این مهم موجب شده است غربی‌ها تمام توان رسانه‌ای خود را به کار بندند تا از نفوذ بیش از پیش فاطمیون در قلوب مسلمانان جهان و به وجود آمدن حزب‌اللهی دیگر جلوگیری کنند.
آنچه اما امروز مغفول مانده است حمایت عدم حمایت رسانه‌ای کامل از رزمندگان افغانستانی سپاه فاطمیون است.

مرکز مستند چشمه با همکاری گروه رسانه‌ای فاطمیون کار ساخت مستند با عنوان «مهاجر» را آغاز کرده‌اند که بیانگر واقعیات حضور رزمندگان افغانستان در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب و حضر رقیه سلام الله علیها است.

در این مستند تصاویر دیده نشده از حضور رزمنگان افغانستانی فاطمیون در جبهه‌های سوریه و همچنین واقعیا پشت جبهه و خنواده این عزیزان به تصویر کشیده خواهد شد.
کارگردانی این کار به عهده ساسان فلاح فر است و پوریا نجفی نویسنده آن است.
مهدی یوسفی، سید کاظم نقوی، سید میرآقا موسوی، سید محمد نقوی، غلام بخشی، مصطفی احمدی تصاویر مختلف این کار در مناطق عملیاتی در سوریه را ضبط کرده اند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مستند پرندگان مهاجر