سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زمان برگزاری همایش ملی نقش عشایر در کاهش اعتیاد تغییر یافت


فتاح محمدی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش ملی ششم خرداد 95 در منطقه چشمه پهن کاکان بویراحمد آغاز می شود.
وی بدون اشاره به دلیل تغییر زمان برگزاری همایش ملی نقش عشایر در کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد، بیان کرد: این همایش به مدت سه روز ادامه دارد که شامل یک روز همایش و دو روز کارگاه آموزشی است و تا هشتم خردادماه امسال نیز طول می کشد.
محمدی اظهار کرد: 16 استان عشایرنشین کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، خوزستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، ایلام، لرستان، همدان، کردستان، مازندران و تهران در این همایش ملی حضور می یابند.
وی عنوان کرد: در صورت امکان مسابقات تیراندازی و اسب دوانی نیز در این همایش ملی و به منظور افزایش روحیه نشاط و شادی افراد شرکت کننده برگزار می شود.
محمدی ابراز داشت: ظرفیت بخش خصوصی و خیرین کهگیلویه و بویراحمد در کنار دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری هر چه مطلوبتر این همایش ملی مورد استفاده بهینه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: عشایر به عنوان بخش مهم و اثرگذار جامعه مورد هدف برخی آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد به مواد مخدر هستند و باید مانع گسترش اینگونه آسیب ها بین آنان شد.
محمدی گفت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم به این قشر فعال و مولد جامعه می تواند نقش بسزایی در صیانت آنان در مقابل گسترش مواد مخدر و روانگردان ها داشته باشد.
وی بر لزوم برگزاری مستمر و منظم کلاس های آموزشی بین خانواده های عشایر کهگیلویه و بویراحمد برای تبیین هر چه بیشتر خطرها و زیان های جبران ناپذیر مصرف مواد مخدر تاکید کرد.
12 درصد جمعیت حدود 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در قالب 11 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 70 هزار نفر عشایر هستند.
7535/6162

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سود تسهیلات صندوق توسعۀ ملی کاهش یافت