سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیج به تمام ملت تعلق دارد و وابسته هیچ جناحی نیست


اکبر صمدی روز پنجشنبه در حاشیه تجمع بزرگ بسیجیان نیر افزود: بسیج تجلی اوج بصیرت و ولایتمداری در جامعه با تکیه بر مکتب عاشورا است .
وی با اشاره به نقش بسیج در سازندگی کشور تشریح کرد: بسیج سازندگی سپاه در راستای محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی گام های خوبی برداشته است.
او تاکید کرد که بسیج در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و اکنون درنهادینه کردن اقتصاد مقاومتی خوش درخشیده است.
وی دستاوردها و توسعه همه جانبه کشور درعلوم مختلف نظامی، مهندسی عمران، نانو، پزشکی، هوا فضا و انرژی صلح آمیز هسته ای را ناشی از همت جوانان بسیجی دانست و گفت: اگر اراده قوی بسیجی در جامعه حاکم نبود توفیقی در توسعه کشور حاصل نمی شد.
فرمانده سپاه ناحیه نیرهم در این تجمع گفت: نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است.
سرهنگ حسن دهقانی اظهار کرد: بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.
وی بسیج را داعیه دار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تاکنون داشتن تفکر بسیجی و بسیجی گونه زندگی کردن است.
فرمانده سپاه ناحیه نیر بیان کرد: نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است و همه ما مسوول هستیم برای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده تلاش کنیم.
6016/7116

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فرقه جناحی محمد صالح جناحی