سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل موزیک برای اندروید با قابلیتی به روز شد که کاربران آیفون نمی توانند داشته باشند


اپل موزیک برای اندروید با قابلیتی به روز شد که کاربران آیفون نمی توانند داشته باشند

سرویس اپل موزیک برای اندروید، که از ماه نوامبر سال گذشته در اختیار کاربران این سیستم عامل قرار گرفته بود، امروز یک بروزرسانی دریافت کرده که به آن قابلیت های جدیدی اضافه می کند.

مهم ترین قابلیت اضافه شده، امکان دانلود آهنگ ها در کارت های حافظه SD است، بدین معنی که از این پس می توانید آهنگ های بیشتری را برای گوش دادن در حالت آفلاین در گجت خود ذخیره کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

همانطور که می دانید، انجام چنین کاری در اسمارت فون های آیفون غیر ممکن است، چرا که از کارت های حافظه پشتیبانی نمی کنند. البته تعداد نسبتا زیادی از گجت های اندرویدی هم هستند که امکان نصب حافظه های خارجی را ندارند.

کار جدید دیگری که حالا کاربران اپل موزیک در اندروید می توانند انجام دهند، دسترسی کامل به شوهای رادیویی کانال بیتس 1 است. مضاف بر این، می توانید از حالا به بعد آهنگ های اپل موزیک را بر اساس آهنگساز یا مؤلف جستجو نمایید.

گفتنی است که استقبال اندرویدی ها از سرویس موزیک اپل، تا امروز چندان جالب نبوده. اپل موزیک در حال امتیاز 3.3 از 5 را در گوگل پلی از سوی کاربران کسب کرده که نسبت به دیگر رقبا در این پلتفرم که حداقل 4 ستاره دارند، امتیاز بسیار پایین تری است.

نسخه اندروید اپلیکیشن اپل موزیک را می توانید به رایگان دانلود کنید، اما فقط سه ماه می توانید به آرشیو 30 میلیونی آهنگ هایش بدون پرداخت هزینه دسترسی داشته باشید و پس از اتمام این دوره، حالا می بایست ماهیانه 9.99 دلار برای استفاده شخصی و 14.99 دلار برای استفاده خانوادگی (تا شش نفر) را بپردازید.

منبع: phonearena

برچسب‌ها:Apple Musicاپلاپل موزیکاندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اپل: ۹۹ درصد از کاربران آیفون خود را بهترین می دانند