فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوران درخشنده برای تولید «زیر سقف دودی» پروانه ساخت گرفت


به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، شورای صدور پروانه ساخت در جلسه 15 اردیبهشت علاوه بر فیلمنامه «زیر سقف دودی» با ساخت دو فیلمنامه دیگر نیز موافقت کرد.
بنا بر این گزارش، فیلم‌نامه های «خواب تاریک، خواب روشن» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رضا سبحانی در ژانر کمدی اجتماعی و «فیلشاه ( پویانمایی)» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان و نویسندگی مشترک هادی محمدیان، محمد باقر مفیدی کیا و علی محمد رمضانپور در ژانر کودک و نوجوان، موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.
همچنین شورای صدور پروانه نمایش خانگی نیز در جلسه 19 اردیبهشت با عرضه 3 عنوان موافقت کرد.
بنا بر این گزارش، فیلم های «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به تهیه کنندگی محمد حسین لطیفی و به کارگردانی وحید جلیلوند، «شیفت شب» به تهیه کنندگی و به کارگردانی نیکی کریمی و «آسپیرین/قسمت 3 تا 5» به تهیه کنندگی و به کارگردانی فرهاد نجفی موافقت شد.
همچنین در این جلسه با عرضه 4 عنوان فیلم کوتاه، 6 عنوان فیلم خارجی و 4 عنوان فیلم مستند نیز موافقت به عمل آمد.
فراهنگ**9246**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دانلود فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده